خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)؛

قدرت شهید سلیمانی در اراده پولادین ملت فلسطین در برابر اسراییل نمایان شد

سردار آتانی، در دیدار با مسئولان سازمانها وادارات استان قزوین به مناسبت هفته بصیرت گفت: بهترین لقبی که می توان به سردارسلیمانی داد شهید قدس است.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۱۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی برگزاری هفته بصیرت با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، حبیبی معاون سیاسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، جمعی از مسوولان اجرایی استان در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین؛ در این جلسه با اشاره به حوادث و اتفاقات تاریخی دی ماه گفت: از ۹ دی تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده و اتفاقات تاریخی همانند ۹دی و شهادت سردار دلها باعث شد که تاریخ ایران به حوادث دی ماه با نگاه عمیق تحلیلی و بصیرتی بنگرد.

وی گفت: در این دهه برنامه های مختلفی مد نظر قرار گرفته و توسط  دوستداران نظام در سازمان ها و نهادهای مختلف برگزار می شود.

سردار اتانی افزود: بزرگترین دستاورد دهه بصیرت و دی ماه در این نکته خلاصه شده که خود و مخاطبان را به روز رسانی کنیم و با افزایش دانش و بصیرت خویش بینش اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه را افزایش دهیم. بنده برخی از آثار و مصاحبه، خاطرات شهید سلیمانی را منتشر شده جمع بندی کردم و بیشترین حوزه مورد تاکید ولایت فقیه، دفاع از نظام اسلامی، توجه به مردم و محرومین در رفتار این سردار بزرگ هویداست.

سردار آتانی تصریح کرد: سردار دلها در میدان عمل خود را به دنیا و اسلام ثابت کرد. برجستگی بزرگ شخصیتی سردار سلیمانی در فلسطین نمود یافت که مشت فلسطینی ها را پر کرد، سنگ در دستان مردم فلسطین را به موشک با برد ۲۵۰ کیلومتر و اراده پولادین آنان را برای ایستادگی در برابر اسراییل تقویت کرد.

سردار آتانی در پایان گفت: معنویت، شاخصه اصلی شهید سلیمانی است و در حقیقت نمود عملی فرامین رهبر انقلاب در صحنه میدانی بود. وی در سلوک فردی پیرو سیره اهل بیت بود که می توان از اطرافیان و دوستان ایشان پرسید تا زوایای مختلف زندگی وی بر همگان به عنوان الگو نمایان شود. سردار سلیمانی از شهرت،  گریزان بود اما چون خدا را در نظر داشت به عنوان یک الگوی موفق در دنیای امروز معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار