خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و هروئین در دو عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان‌های ملارد و اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۶۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان تهران می‌کند.

وی افزو: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی غرب تهران - شهرستان ملارد، منزل یک قاچاقچی را شناسایی و در بازرسی از آن، ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را کشف کردند و یک متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد، قاچاقچی را که با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های غربی به استان همدان را داشت، در ورودی شهرستان اسدآباد شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن، ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر هروئین را کشف کردند و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی گفت: اشراف و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات