شناسایی هویت شهید گمنام مدفون در یکی از مساجد بافق

بعد از ۳۸ سال از شهادت این شهید گرانقدر دفاع مقدس و با مطابقت آزمایش DNA مشخص شد که پیکر این شهید به عنوان شهید گمنام در یکی از مساجد شهر بافق استان یزد دفن شده است.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۱۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: هویت شهید جمال جعفرزادگان که به عنوان شهید گمنام در استان یزد مدفون شده است، با مطابقت آزمایش DNA مشخص شد.

وی افزود: بعد از ۳۸ سال از شهادت این شهید گرانقدر دفاع مقدس و با مطابقت آزمایش DNA مشخص شد که پیکر این شهید به عنوان شهید گمنام در یکی از مساجد شهر بافق استان یزد دفن شده است.

احمدی جابری خاطرنشان کرد: شب گذشته امام جمعه جهرم به همراه جمعی از مسئولین شهر با حضور در منزل این شهید بزرگوار پدر و مادر این شهید را از شناسایی فرزندشان با خبر کردند.

شهید جعفرزادگان دهم اسفندماه ۱۳۴۴ در جهرم متولد شد و در ۲۲ فروردین سال ۱۳۶۲ در سن ۱۸ سالگی در جریان عملیات والفجر یک در منطقه عملیاتی «جبل فوقی» به شهادت رسید.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس سال گذشته، در جوار مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام واقع در مجتمع‌های مسکن مهر شهرستان بافق تدفین شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار