امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری شهدا است

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، شهادت مدافعان امنیت، شهیدان شوری زاده و کیخوایی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۷۰
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، شهادت مدافعان امنیت، شهیدان شوری زاده و کیخوایی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت دو تن از رزمندگان جان بر کف قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران، نشانه دیگری از خصم بی پایان دست نشانده‌های استکباراست.

بدون شک، شهادت پاداش بزرگ مجاهده فی سبیل الله و عنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی است.

بر همگان آشکار است که امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری چنین غیورمردانی است که با تعهد و ایستادگی در جهت دفاع از خاک میهن اسلامی و حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرزهای آن در درگیری با اشرار و کوردلان از جان خویش گذشتند و با نثار خون خویش بار دگر سرود استقامت، عزت و بیداری این ملت را سرودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معزز شهدای والامقام کیخوایی و شوری زاده و ابراز همدردی با آنان، برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار