خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

فصل الخطاب حاج قاسم در تمام امور، مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت کامل در تمام ابعاد شخصیتی است که فصل الخطاب تمام امور وی، مقام معظم رهبری و ولایت است.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۸۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه هم افزایی دستگاه های اجرایی استان پیرامون تشکیل ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد با اشاره به جایگاه شخصیتی شهید سلیمانی بیان کرد: حضور شهید سلیمانی در عرصه میدانی، تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کرد.

وی گفت: وجود سردار سلیمانی اتفاقات تلخی را از کشور و منطقه دور کرد و امنیت منطقه به برکت وجود شهید سلیمانی بوده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: حاج قاسم یک شخصیت کامل در تمام ابعاد شخصیتی است که فصل الخطاب تمام امور وی، مقام معظم رهبری و ولایت است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: سردار سلیمانی مجاهدی واقعی در عرصه نبرد با دشمن است که برای پایداری از حریم اسلام و مملکت از جان مایه می گذارد.

وی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی وارسته است که هیچ وابستگی به پست و مقام دنیا نداشته و ویژگی های برجسته شخصیتی این شهید گرانقدر امروز الگوی آزادی خواهان جهان است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: این شهید گرانقدر در گمنامی به سر می برد در حالی که عامل راهبردی میدان در عرصه مقابله با دشمن بود.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی عنوان کرد: فتنه ۹دی با درایت رهبری و ولایت پذیری ملت انقلابی به حماسه ملی بدل شد و امروز لازم است تا عوامل فتنه و اهداف آنها تبیین شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها