روابط عمومی حوزه بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) خبرداد:

حضور سرزده استاندار قم در مسجد امیرالمومنین (ع) محله محمدآباد نیروگاه+تصاویر

استاندار قم دیشب در مسجد امیرالمومنین (ع) محله محمدآباد نیروگاه به صورت سرزده حضور پیدا کرده و ضمن پذیرای انتقادات و پیشنهادات شهروندان و تاکید بر رفع مشکلات مردم این محله، رسیدگی به این امور را در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۱۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) پایگاه بسیج سیدالشهداء (ع) محله محمدآباد نیروگاه و دیدار چهره به چهره با مردم، با تاکید بر ضرورت ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و بهداشتی و نیز سرانه‌ی فضای سبز محلات محروم قم افزود: جلب اعتماد عمومی با صداقت در گفتار و عمل را سرلوحه‌ی کار مسئولان است و دولت مردمی، بی واسطه پذیرای انتقادات شهروندان هستند.

وی به معضل خانه‌های مسکونی زیر دکل فشار قوی برق موجود در مناطق حاشیه‌ای قم اشاره کرد و اظهار داشت: برای حل این مشکل توافقاتی با هیات دولت انجام شده که در سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان قم به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در این بازدید تعدادی از اهالی به صورت بی واسطه به بیان مشکلات منطقه پرداختند و مقرر شد چند نفر از مردم محل به ویژه آن‌هایی که نسبت به وضع موجود اعتراض و اطلاعات جامعتری دارند بعد از سفر رئیس جمهوری با هماهنگی مسئولان استانداری، جلسه‌ای با حضور مدیران استانی برگزار نمایند تا به صورت دقیق‌تر تصمیماتی گرفته شده و استاندار نیز ظرف یک‌ماه آینده مجددا در محل حاضر و چگونگی رفع مشکلات را بررسی نماید.

بیکاری، فقر سرانه‌های فرهنگی، تفریحی و آموزشی، حاشیه نشینی و عدم تعیین تکلیف خانه‌های زیر دکل فشار قوی و آسیب‌های ناشی از آن برای زنان باردار و کودکان، روشنایی اندک در هنگام شب، فاضلاب و حجم بالای آب‌های سطحی در زمان بارندگی، نبود کلانتری مستقر در محله و عدم وجود پل عابر پیاده از مهمترین معضلات بیان شده در این جلسه بود.

«حیدری» فرماندار قم، «مسلم خانی» معاون دادستانی استان، «جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قم، «رحیمی» شهردار منطقه دو، «محمودآبادی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) و «رضایی» رئیس کلانتری ۱۴ ولیعصر نیز در این برنامه حضور داشتند.



انتهای پیام/ فرزانه

ارسال نظرات
آخرین اخبار