خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

جمهوری اسلامی ایران زیر چتر مدیریتی شهید سلیمانی بود/ باید حقیقت و ارزش‌های انقلاب را ترسیم کنیم

همدان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: جمهوری اسلامی ایران زیر چتر مدیریتی شهید سلیمانی بود.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۷۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته مقاومت و فرا رسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران زیر چتر مدیریتی شهید سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه هرجا که اندیشه شهید سلیمانی در آن وجود نداشت آن مجموعه موفق نبود، افزود: باید به تفکر، مکتب و قلم شهید سلیمانی ارزش دهیم؛ هرچه زمان پیش می‌رود دشمنی‌ها بیشتر و کار ما سخت‌تر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید سلیمانی اعتنایی به حزب و حزب بازی نمی‌کند، شهید سلیمانی انقلابی بود که فراتر از حزب و جناح و... می‌شود.

وی ابراز داشت: باید حقیقت و ارزش‌های انقلاب را ترسیم کنیم و همدیگر را متهم نکنیم و دنبال حقیقت باشیم، وجود پرتو گرفته از عشق است و باید عمیق تفکر کنیم چراکه جریان وجودی شهید سلیمانی عاشقی است و تبلور عشق باعث شده بود عاشق‌پروری کند.

سردار ظفری با بیان اینکه اگر ره‌آوردهای اندیشه شهید سلیمانی که عاشقی است وارد زندگی ما شود دیگر در جامعه مشکلی نخواهیم داشت، عنوان کرد: باید در ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی کارهای تخصصی انجام دهیم و تلاش کنیم که همچون شهید سلیمانی شویم چرا که باعث تحول می‌شود و ما باید تحول ایجاد کنیم.

وی گفت: اگر روحیه و اندیشه شهید سلیمانی در ما جاری و ساری شود تا روزی که زنده‌ایم خسته نمی‌شویم؛ شهید سلیمانی هیچ وقت دیروزش برای امروزش نبود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: توسعه محور مقاومت با اندیشه جهانی جزء اهداف و اندیشه شهید سلیمانی بود و در روسیه اندیشه شهید سلیمانی این بود که توسعه حوزه امنیت ملی را بالا ببرد و آموزش دهد.

وی با تأکید براینکه مطالبه‌گری فقط خاص رهبری و مسئولین نیست و ما باید فرهنگ مطالبه‌گری را جاری کنیم چراکه حفظ آثار جایی است که بیشترین مطالبه‌گری را باید داشته باشیم، گفت: اگر در درون جامعه شعله خواستن و خاستگاه عمومی رواج پیدا کند، شک نکنید که در کشورهای دیگر هم مطرح می‌شود و این روز جهانی مقاومت باید در سند سازمان ملل ثبت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار