امام جمعه شهرستان بهاباد:

مکتب سردار سلیمانی همان مکتب امام خمینی است /حاج قاسم درسایه اطاعت از ولی فقیه رشد کرد

امام جمعه شهرستان بهاباد گفت:حاج قاسم سلیمانی خود مکتبی نداشت و در حقیقت شاگرد و دست پرورده مکتب امامین انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۸۶
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر بشکانی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه در زمینه شناخت ابعاد شخصیتی، اخلاقی و رفتاری حاج قاسم باید دقت کرد که وی در سایه اطاعت امامین انقلاب رشد کرده است خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم که مطرح می‌شود نیاز به تبیین دارد، زیرا که حاج قاسم خود مکتبی برای خود نداشت و هیچ موقع نیز به دنبال این موضوع نبود.

این استاد حوزه ادامه داد: اگر سردار سلیمانی قصد داشت مکتبی برای خود ایجاد کند ادامه راه گروه‌های سیاسی را می‌رفت، اما وی بار‌ها اعلام کرده بود که سرباز انقلاب و، ولی فقیه است و همیشه سعی داشت ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری را تبیین کند و هیچ موقع قصد پررنگ کردن نقش خود را نداشت و به همین علت باید مکتب امامین انقلاب معرفی و شناسانده شود، زیرا که شهید سلیمانی برای خود مکتبی نداشت.

بشکانی با اشاره به اینکه متاسفانه افراد صاحب تریبون نتوانستند ابعاد شخصیتی و رفتاری امام خمینی و امام خامنه‌ای را به عنوان امامین انقلاب به خوبی تبیین کنند ابراز داشت: در حال حاضر نیز اگر در زمینه تبیین مکتب حاج قاسم دقت نشود در آینده برای این شهید بزرگوار و انقلاب انحرافاتی ایجاد خواهد شدکه جبران ناپذیر است و باید دقت شود که سردار شهید سلیمانی به مانند اکثر فرماندهان دوران دفاع مقدس رهرو مکتب امام خمینی (ره) بود.

بشکانی با ذکر سخنان شهید سلیمانی تصریح کرد: اگر سردار شهید سلیمانی به مرتبه‌ای رسیده است که باعث مانند گوهری بدرخشد به علت پیروی از مکتب امامین انقلاب اسلامی بوده است به مانند حضرت ابوالفضل (ع) که در سایه همراهی و اطاعت امام حسین (ع) بود که به این جایگاه رفیع دست یافت.

امام جمعه شهرستان بهاباد در پایان تصریح کرد: باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین به درستی اجرا شود تا ابعاد شخصیتی شاگردان مکتب امامین انقلاب تبیین شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار