دیدار موکب داران با فرمانده سپاه شاهرود+ تصاویر

شاهرود_در راستای برگزاری برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، موکب داران شهرستان با فرمانده سپاه شاهرود دیدار گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۸۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در این دیدار که امام جمعه موقت شاهرود، مسئول بسیج سازندگی و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب داران شهرستان حضور داشتند، در خصوص برپایی موکب‌ها و بزرگداشت سالگرد سردار دل‌ها بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با برنامه ریزی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت‌های جهادی توسط موکب داران در خدمت رسانی به مردم در این ایام انجام شود.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با تاکید بر اهمیت بزرگداشت مقام سردار سلیمانی که به فرموده رهبر انقلاب یک مکتب بود، افزود: سردار سلیمانی از بنیانگذاران ستاد بازسازی عتبات عالیات و اربعین حسینی است و باید همه تلاش انجام شود تا به بهترین نحوه از مقام این فانی الی الله تجلیل شود و ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب داران در این راستا نقش مهمی دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.
در این نشست در خصوص اقداماتی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسمات سردار دل‌ها و دهه بصیرت و ۹ دی برنامه ریزی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار