خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان:

۳۰۰۰ بسته حمایتی به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در کاشان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به برگزاری ۱۸۰ ویژه‌برنامه دهه بصیرت در کاشان گفت: سه هزار بسته حمایتی مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در کاشان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۲۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  کاشان ، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز عملیات کربلای چهار و شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: این ماه برای شهرستان کاشان به صورت ویژه اهمیت دارد چرا که در این ماه شهرستان کاشان شهدای گرانقدری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی ضمن اشاره به انجام عملیات کربلای چهار و پنج افزود: 9 دی ماه نیز به واسطه فتنه دشمن مردم با بصیرت در میدان حضور پیدا کردند و فتنه‌ها را در نطفه خفه کردند و از دیگر مناسبت‌ها شهادت سردار شهید سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد است و واقعا مصیبت عظیمی در سطح دنیا اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه این خون‌ها برکتی برای ادامه دادن مسیر آزادگان و آزادی خواهان می‌شود، ابراز داشت: سردار شهید سلیمانی همانطور که در زمان حیات خود مایه افتخار بود پس از شهادت نیز مایه خیر و برکت است و به مناسبت این رویدادهای مهم ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان کاشان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌ها از ششم دی آغاز می‌شود، گفت: همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، تشییع پیکر شهدا در روز سه شنبه همزمان با چندین استان کشور از ساعت 15 و آغاز مراسم از میدان بسیج، ویژه برنامه سالگرد سردار شهید سلیمانی در روز 13 دی، نشست‌های بصیرتی در سطوح مختلف، برگزاری 20 یادواره شهید و جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی از جمله برنامه‌ها است.

اکبری از دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و رونمایی کتاب در این ایام خبر داد و تصریح کرد: پویش‌های مجازی نیز از دیگر برنامه‌ها است و به طور کلی در این ایام 180 ویژه برنامه در شهرستان کاشان اجرایی می‌شود و محله محور بودن مراسم یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های این برنامه‌ها است.

وی ضمن اشاره به تداوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه تاکید کرد: بر همین اساس و به برکت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدا سه هزار بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند و گروه‌های هدف تقسیم اختصاص یافته و میان آنان توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار