مسجد مهدیه شبخوسلات املش همه روزه با دستان نوجوانان پایگاه شهید چمران شبخوسلات از حوزه امام رضا(ع) سپاه ناحیه املش وبا استقبال مردم از برنامه هاو برگزاری نماز جماعت روشن می شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۰۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
چراغ مسجد پر فروغ مهدیه، با دستان نوجوانان چمرانی رانکوه املش روشن می ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات استان گیلان، مسجد مهدیه شبخوسلات املش همه روزه با دستان نوجوانان پایگاه شهید چمران شبخوسلات از حوزه امام رضا(ع) سپاه ناحیه املش وبا استقبال مردم از برنامه هاو برگزاری نماز جماعت روشن می شود.

محمد عینی از اعضای هیئت امنا مسجد مهدیه و فرمانده پایگاه شهید چمران بیان داشت: پاتوق اصلی نوجوانان و نونهالان بسیجی شبخوسلات مسجد مهدیه است. کودکان و نوجوانانی که در همه امورات پایگاه با هیجان خاصی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: وقتی مسئولیتی به این نوجوانان سپرده می‌شود هر کدام از آنها تلاش می کنند مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهند. با وجود این‌که این تفکر غلط وجود دارد که می‌گویند جوانان دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی الان دیگر وجود ندارند اما ما امروز جوانانی حتی بهتر از جوانان دیروز داریم و شاهد رویش جوانان با استعداد و توانمندی هم هستیم.

فرمانده پایگاه شهید چمران با بیان این‌که مساجد مرکز و پایگاه انقلاب اسلامی بودند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و اداره جنگ تحمیلی از این کانون انجام می‌گرفت و همین مساجد بودند که زنان و مردان پشت جبهه توانستند به پیروزی دفاع مقدس کمک کنند. علاوه بر آن، عقاید مردم نیز از این کانون‌ها شکل گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم حضور کودکان و نوجوانان در مساجد، افزود: نوجوانان و نونهالان با حضور در مسجد می‌توانند با آن مانوس شوند و حتی اگر شیطنت و شلوغی کنند، هیچ ایرادی ندارد و مهم، مانوس بودن این کودکان با مسجد است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات