خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) البرز؛

سردار سلیمانی، عامل امنیت منطقه و بحران زدایی از جهان اسلام بود

سرهنگ طاهرخانی گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار شهید "قاسم سلیمانی" برای مقابله با نفوذ و گسترش گروه تکفیری داعش در منطقه، جهان اسلام را از بحران بزرگی نجات داد و آرامش را به منطقه بازگرداند.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۲۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

قزوین_ سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به روند استمرار توزیع کمک های حمایتی از سوی سپاه بیان کرد: در راستای ادامه نهضت رزمایش کمک مومنانه ۴۵۰۰ کیلو مرغ در ایام فاطمیه(س) و سالگرد شهید سلیمانی به همت سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بین جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: ایام فاطمیه برای ما مسلمانان، یادآور مفاهیم مهمی است که در تاریخ اسلام، جایگاه بسیار موثری داشته‌است.

سرهنگ طاهرخانی افزود: تاثیر این ایام بر زندگی فردی و رابطۀ شخصی ما با اهل‌بیت(ع) حائز اهمیت است. ارتباط با این مفاهیم، برکات و فواید زیادی برای اهل معنویت دارند.

وی گفت: فاطمیه برای ما پیام‌آور آموزه‌ها و حقایق مختلفی از دین است که گاهی این آموزه‌ها بسیار زیباتر از درس‌هایی است که از کربلا می‌توان آموخت.

سرهنگ طاهرخانی افزود: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار شهید "قاسم سلیمانی" برای مقابله با نفوذ و گسترش گروه تکفیری داعش در منطقه، جهان اسلام را از بحران بزرگی نجات داد و آرامش را به منطقه بازگرداند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها