خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان درآستانه نهم دی ماه و روز بصیرت

سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان درآستانه نهم دی ماه وروز بصیرت بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۸۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛متن بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان درآستانه نهم دی ماه و روز بصیرت بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که    فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد

اکنون در آستانه  سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی اعلام می داریم، همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

 آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود.

سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار