خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه­‌های استان همدان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی

همدان- بسیج اساتید دانشگاه‌­های استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه یوم­ الله نهم دی ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۰۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه­‌های استان همدان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید دانشگاه­‌های استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه یوم­ الله نهم دی ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْیوْمَ یئِسَ الَّذِینَ کفَرُوا مِنْ دِینِکمْ فَلا تَخْشَوْهُمْ وَ اخْشَوْنِ. «المائدة: ۳»

روز نهم دی ماه، روز یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران انقلابی بر ملت شریف بزرگوار ایران مبارک باد. نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ نقطه پایانی بر هشت ماه اغتشاش و تخریب توسط فریب خوردگان بود. در  این روز بزرگ،  ملت فهیم ایران به فریب خوردگان فهماندند که به چالش کشانیدن مقدسات، امنیت و استقلال ایران عزیز برای بحران آفرینان هزینه‌­ای سنگین خواهد داشت. سالروز حماسه نهم دی ماه در تاریخ جاودانه خواهد ماند و یاد و خاطره‌اش هر سال باشکوه‌تر از گذشته یادآور این حماسه بزرگ خواهد بود.

به همین مناسبت ما اساتید دانشگاه­‌های استان همدان ضمن گرامی داشت این روز ملی، با حمایت تمام قد از دولت خدمتگزار و مردمی و مجلس انقلابی از مسئولان اجرایی و تقنینی جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم اکنون که عرصه خدمت آماده است خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیش قدم باشند و در مسیر اصلاح معیشت مردم دقیقه‌ای درنگ نکنند.

امروز دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی تنها روزنه امید خود را ناامید کردن مردم می‌دانند، از این رو بر مسئولان است که با مردم صادقانه مشکلات را در میان بگذارند و اجازه سوء استفاده از دشمن را سلب نمایند.

به نیرو‌های دلسوز کشور و جریان انقلابی توصیه می‌­کنیم مأموریت ما و شما پایان نیافته است. دشمنان بیدارند، شما نیز بیدار باشید. گذشته درخشان شما سبب سلب مسئولیت در این برهه حساس نمی‌شود. عرصه جهاد عوض شده، اما جهاد پایان نیافته است، با قلم و بیان به روشنگری بپردازید و کذب دشمنان کذاب را افشا کنید.

ما ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای از مذاکره کنندگان عزیز می‌خواهیم با قدرت از منافع ملی پاسداری کرده و در هر توافق احتمالی، احتمال خدعه طرف مقابل را در آینده از نظر دور نداشته باشند و توان فنی به دست آمده را به هر قیمت در داخل کشور حفظ کنند.

انتهای پیام/

در پایان از همه ملت عزیز می‌خواهیم در برنامه‌هایی که به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی در سراسر استان برقرار است  با رعایت مقررات بهداشتی حضور فعالانه داشته باشند.



بسیج اساتید استان همدان

ارسال نظرات