معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدايي سپاه در گفتگو با بسیج:

زمانی می توانیم آمار و ارقام بدهیم که رضایت مردم جلب شده باشد

ساری- معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگي و محرومیت زدايي سپاه با اشاره به اینکه کمک های مومنانه،تهیه جهیزیه عروس و ساخت مسکن محرومین توسط سپاه درحال انجام است، افزود:زمانی می توانیم از آمارها حرف بزنیم که رضایت مردم جلب شده باشد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۳۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در حاشیه آئین اختتامیه احداث ۴۹۳ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی استان، ۶ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان بابلسر حضور سردار حزنی " معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه " و سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا "، به مناسبت دهه بصیرت به بهره برداری رسید.

خبر

سردار حزنی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابلسر،ماموریت اصلی و اساسی سپاه را  دفاع از نظام اسلامی دانست و گفت: ایجاد امنیت پایدار ماموریت اصلی سپاه است که درتمامی این ماموریت بحث مردم داری ،مردم یاری و مردم نوازی در مناطق محروم، صعب العبور و کم برخوردار در حال اجرا می باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگي و محرومیت زدايي سپاه با اشاره به اینکه کمک های مومنانه،تهیه جهیزیه عروس و ساخت مسکن محرومین توسط سپاه درحال انجام است، افزود:زمانی می توانیم از آمارها حرف بزنیم که رضایت مردم جلب شده باشد.

سردار حزنی با بیان اینکه باید تلاش کنیم هیچ محرومیتی در کشور وجود نداشته باشد، ادامه داد: باید منویات رهبر معظم انقلاب در مسله محرومیت زدایی را محقق کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگي و محرومیت زدايي سپاه  به ساخت مسکن محرومین در سراسر کشور هم اشاره و خاطرنشان کرد: در مسئله اشتغالزایی،آبرسانی و  راه روستایی و همچنین احداث پروژه های محرومیت زدایی تفاهم نامه های با مسئولین منعقد شده است.

سردارحزنی در پایان سخنان خود با تاکید براینکه کارهای بزرگی توسط سپاه کربلا در مسئله محرومیت زدایی اجرا شده است، خاطرنشان کرد:هدف اصلی ما برطرف کردن مشکلات در مناطق محروم و کم برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار