خبرهای داغ:

علی سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان شد

همدان-در مراسمی با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر ضمن تقدیر از زحمات شیرزاد جمشیدی، علی سهرابی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۵۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
علی سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به تحولات رخ داده در صنعت برق کشور و به ویژه بخش توزیع، تصریح کرد: تغییرات و نوآوری‌ها همواره سخت و توان‌فرسا است، اما ضروری است که بخش توزیع به سرعت خود را با تحولات و برنامه‌های جدید تنظیم کند.

غلامعلی رخشانی مهر به دو تکلیف قانونی صنعت اشاره کرد و گفت: امسال دربند «د» تبصره ۱۵ شرکت‌های توزیع مکلف به نصب کنتور‌های هوشمند شده‌اند که ضروری است این فرایند هرچه سریع‌تر انجام شود چراکه می‌تواند صنعت برق را در اجرای برنامه‌های آتی کمک کند.

وی در خصوص اجرای بند «ی» تبصره ۸ نیز که به تازگی آئین‌نامه اجرایی آن توسط هیات دولت به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز شرکت‌های توزیع باید به سرعت سامانه‌های خود را برای اجرای این مصوبه آماده و تنظیم کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در ادامه از تلاش‌های مهندس شیرزاد جمشیدی در مدت تصدی مدیرعاملی توزیع نیروی برق همدان تقدیر کرد و گفت: موفقیت‌ها همواره با همراهی همه مجموعه یک شرکت توزیع به دست می‌آید که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب مهندس علی سهرابی بیدار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: برای ادامه روند رو به رشد این شرکت، باید همه معاونان  و مدیران در اجرای تحولات و برنامه‌های صنعت برق، با مدیریت هماهنگ باشند.

در ادامه نیز شیرزاد جمشیدی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ارائه گزارش عملکرد خود در مدت تصدی پرداخت.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شیرزاد جمشیدی، علی سهرابی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات