خبرهای داغ:
حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی:

بصیرت و ولایتمداری رمز ماندگاری حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی:یکی ازخصوصیت های حاج قاسم سلیمانی که باعث شدحاج قاسم سردار دلها شود و در قلب نه تنها ایران وکشورهای اسلامی،بلکه حاکم برقلب تمام آزادیخواهان عالم شودولایتمداری ایشان بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۷۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی بمناسبت در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید  قاسم سلیمانی گفت: یکی از خصوصیت های حاج قاسم سلیمانی که باعث شد حاج قاسم سردار دل ها شود و در قلب نه تنها ایران و کشورهای اسلامی، بلکه حاکم بر قلب تمام آزادیخواهان عالم شود ولایتمداری ایشان بود.

وی افزود: شهید سلیمانی با توجه به قدرت و عظمتی که خداوند به ایشان عطا کرده بود و به کابوسی برای مستکبرین عالم تبدیل شده بود و همه ظالمین عالم را سرافکنده کرده بود، همواره در برابر ولی زمانش، خود را یک سرباز پا در رکاب میدانست و همیشه در مقابل رهبر معظم انقلاب متواضع و فروتن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر تصریح کرد: همچنانکه سردار شهید سلیمانی در وصیتنامه خود به صراحت اشاره کرد که مهمترین شئون عاقبت به خیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی با ولی فقیه است، اگر کسی بخواهد راه خود را از راه و مسیر ولایت جدا کند به ضلالت و گمراهی خواهد رسید و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز افراد زیادی بودند که مسیر خود را از ولایت جدا کردند، سرانجام به عاقبت بخیری نرسیدند و با بدنامی از دنیا رفتند.

وی گفت: عده ای از فتنه گران و آشوب طلبان تحت حمایت آمریکا، انگلیس، سعودی و سرویس های جاسوسی که در ماه محرم ۸۸ با هتک حرمت به عاشورای حسینی که موجب شد قلب ملت ایران جریحه دار شود، ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی با بصیرت هوشمندانه و خروش غیورانه خود و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانستند در ۹ دی تو دهنی بزرگی به فتنه گران بزنند و اجازه ندهند که خواب آشفته آنها هرگز تعبیر شود.

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی از آن دسته افرادی بود که بصیرت داشت و با بصیرت و ولایتمداری خود و تدابیر هوشمندانه ولی فقیه توانست جبهه مقاومت را پایگذاری کند و مصداق آیه «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ» شود و با تمام جان در برابر ظلم ایستادگی کند و در راه دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی مقاومت کرد و با خون خود حقانیت راه خود را به اثبات رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار