فرمانده بسیج دانشجویی استان:

مطالبه گری و تبیین مهم ترین وظیفه دانشجویان است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهمترین وظایف دانشجویان به خصوص بسیج دانشجویی مطالبه گری و تبیین برای مردم جامعه می باشد.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۹۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان باآغاز دهه بصیرت نشست صمیمی و روشنگری با موضوع حماسه نهم دی ماه و فتنه 88 با حضور فرماندهان و مسئولین بسیج دانشگاهها و سخنرانی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

مرتضی کریمی در این نشست گفت: مهمترین هدف فتنه 88 ایجاد شکاف و گسست در  رابطه با امام و امت تحت لوای اسلام بود. این هدف شوم امروز با پیچیدگی های بیشتر در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی در دستور کار جدی دشمنان انقلاب قرار گرفته است. فلذا حماسه ای از جنس 9 دی و 19 دی اما در حوزه تبیین و روشنگری و تقویت مولفه های قدرت و ظرفیت داخلی برای برون رفت از مشکلات لازم است.

وی افزود: بر این اساس ، هم اکنون باید در راستای رسالت بصیرت افزایی به جهاد تبیین پرداخت، که این هدف مهم به دست دانشجویان که به تعبیر شهید بهشتی دانشجو موذن جامعه می باشد باید محقق شود.

کریمی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی از ماندگار ترین حماسه ها در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد، زیرا در پرتو  خود آگاهی و جوشش ایمانی مردم یکی از پیچیده ترین توطئه ها و نقشه های دشمن نقش برآب شد.

در ادامه این نشست هر کدام از بسیجیان به بیان برنامه های خود در دهه بصیرت و همچنین مطالبات خود از مسئولین پرداختند.

ارسال نظرات