خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

بصیرت در انسان نباشد مقابل امام خود می ایستد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: بصیرت به سن،،لباس، تحصیلات،جنسیت و جایگاه بستگی ندارد بلکه بصیرت به معرفت، معنویت، اعتماد، توکل، توسل به اهل بیت و احترام به ولایت بستگی دارد که اگر در کسی نباشد مقابل امام و دین می ایستد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۶۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلیزاده در آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی و  سالگرد شهادت آیت الله غفاری و سردار سلیمانی در مسجد حاج کاظم آذرشهر افزود: بصیرت بزرگترین درس انقلاب برای مردم است اگر بصیرت در کسی که ادعای اسلام می کند نباشد،حضرت زهرا(س) بین در و دیوار می ماند ،مولا علی دست بسته و خانه نشین می شود.اگر بصیرت نباشد علیه انقلاب شورش می کند.

وی ادامه داد: دشمن ماهیت انقلاب ما را بهتر از خود ما شناخته و همیشه در فکر توطئه و فتنه انگیزی است و اهداف تمام فتنه ها آسیب به زیر بنای اسلام و انقلاب است یعنی قرآن ،ائمه معصومین(ع)، مساجد، پایگاه ها  و مراکز دینی و مذهبی که محل وحدت ملت است.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: همه ما دیدیم که رژیم صهیونیستی صراحتا اعلام کرد آنهایی که در مقابل انقلاب اسلامی ایران قیام کردند سرباز ما هستند و این مایه ننگ برای فتنه گران شد و دشمنان رسما اعلام می کنند اگر انقلاب را به نابودی نکشیم آرامش نخواهیم داشت ولی به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب ، پایه های انقلاب با توسل به اهل بیت(ع) و به پشتیبانی و حمایت ولایت فقیه روز به روز مستحکم تر و قوی تر می شود.

ویادامه داد: چه کسی احتمال می داد که کشورهای همسایه (سوریه،عراق،لبنان ،فلسطین،یمن و...)با ما همراه باشند و ایران به یک قدرت منطقه ای تبدیل شود به طوری که دشمنان از ترس حتی توان نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را نداشته باشند و استکبار جهانی روبه زوال بودن و فرو پاشی خود اعتراف کند،این ها همه به برکت خون پاک و مقدس شهیدان عزیزمان به خصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار عباسقلیزاده گفت: اکنون که در آستانه سالرزو شهادت سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته ایم،ما باید قدردان دستاوردهای این بزرگ مرد تاریخ، مرد میدان و روز های سخت انقلاب و نظام  باشیم و افتخار کنیم به این قهرمان ملت ایران که قدرت اسلام و انقلاب و و لایت را با حضور خود در کشورهای منطقه همچون سوریه، یمن و عراق به رخ جهانیان کشید و درس صبر،بصیرت ،مقاومت و استقامت در مقابل استکبار را به تمام ملت دنیا آموخت و توانست روز جهانی مقاومت را در تقویم تاریخ تثبیت کند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله غفاری نیز بیان کرد: شهید غفاری افتخار شهرستان و اسوه صبر و مقاومت است شهید غفاری یکی از بزرگان دین بود که درس امام شناسی و صبر و استقامت در برابر ظالمان و طاغوتیان را به آموخت و باجمله ای معروف و تاریخی خود(دشمن خمینی کافر است) مسیر  هدایت را به ما نشان داد و درنهایت با خون خود نامه شهادتش را امضا کرد.

وی در پایان به فضای حساس و مهم مجازی اشاره و اظهارداشت: اگر دیروز دشمن به مرزها حمله می کرد امروز به مغزها حمله می کند و ما باید بیش از پیش هوشیار و آگاه باشیم و به هر شایعه و خبر نادرست دشمن که جزء توطئه های دشمنان است فریب نخوریم و باید مقابله به مثل کنیم و مسلح به سواد رسانه ای باشیم و اهداف پشت پرده اخبار تکثیر شده در فضای مجازی را بدانیم و حسب آن اقدام کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار