عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

در حماسه ۹ دی جوانان با تبعیت از ولایت بساط فتنه گران را برچیدند

ساری- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:فتنه گران گمان می‌کردند که نسل جوان با انقلاب بیگانه هستند و دست به فتنه زدند، اما دیدند که این جوانان به میدان آمدند و بساط آنان را برچیدند.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۶۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

در حماسه 9 دی جوانان با تبعیت از ولایت بساط فتنه گران را برچیدند

به گزارش خبرگزاری بسیج ا زمازندران،آئین گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، خانواده‌های شهدا و مردم ولایت مدار امروز پنجشنبه با سخنرانی حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی ساری گفت: حماسه ۹ دی روز مثال زدنی بصیرت ملت نسبت به مخالفان، معاندان و فتنه گران بوده است.

 مظفر افزود: فتنه گران گمان می‌کردند که نسل جوان با انقلاب بیگانه هستند و دست به فتنه زدند، اما دیدند که این جوانان به میدان آمدند و بساط آنان را برچیدند.

او ادامه داد: ولایت فقیه همانند خورشیدی در جامعه می‌درخشد و راه مقابله با فتنه و فتنه گری‌ها تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت است.

در حماسه ۹ دی جوانان با تبعیت از ولایت بساط فتنه گران را برچیدند
مظفر با اشاره به اینکه حضور مردم انقلابی در ۹ دی نمایش ایستادگی در برابر همه دنیا طلبان و فتنه گران بوده است، گفت: ملت در این روز پاسخ فتنه گران را دادند و ۹ دی را به یوم الله تبدیل کردند./صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار