تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب توطئه دشمن را در سال 88خنثی کرد/ بصیرت مردم و بالندگی انقلاب پیام اصلی حماسه 9دی

مولوی عبدالرحمن ترنجزر گفت: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب و صیرت مردم و بالندگی انقلاب توطئه دشمن را در سال 88خنثی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۹۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

مولوی عبدالرحمن ترنجزر؛ امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار با بیان اینکه نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت ماندگار شد بیان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کردند.

وی افزود: مردم در این روز با حضور خودجوش در تمامی شهرهای کشور، تیر خلاص را به فتنه گران و کسانی که مخالف نظام و انقلاب بودند زدند و به جهانیان اعلام کردند که همیشه در کنار انقلاب هستند.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به اینکه روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است تصریح کرد: تدبیر و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را خنثی کرد و چهره جدیدی از مخالفین را برای مردم آشکار کرد و درس‌ها و عبرت‌های آن باید همواره گوشزد و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی باعث شد دشمن متوجه استواری ملت شود که این امر سرمایه بزرگی و اینکه ملت صحنه گردان می‌شوند دستاوردی غنی است.

مولوی ترنجزر با اشاره به اینکه 9دی مسیر انحراف دشمن علیه انقلاب بسته شد گفت: این اتحاد حماسی و بزرگ نقشه‌های دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کرد و پیام ماندگار به نسل آینده منتقل کرد که تا ولایت هست و تا این مردم با بصیرت هستند انقلاب هر روز بالنده تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام و درسی که باید از یوم الله 9دی گرفت؛ درس بصیرت و افزایش بینش عمیق سیاسی در زمان فتنه و تفرقه با دشمنان است.

ارسال نظرات