۹دی با هوشیاری مردم و تدبیر رهبر انقلاب باعث نجات کشور شد/ بصیرت راه تداوم ما برای حفظ آرمان ها است

چابهار/ کوروش محمدی گفت: حماسه ۹دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی‌فقیه بود و مردم ما در این روز برای دفاع از انقلاب فریاد وحدت سردادند.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۹۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

کوروش محمدی؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار ضمن گرامیداشت نهم دی بیان کرد: 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ما نهفته شده و با توجه به شرایط حساس در کشور ما در سال ۸۸ اتفاق افتاد.

 وی افزود: در آن روز یک بار دیگر مردم عزیز ما تشخیص دادند راه خود را از افراد بی بصیرت جدا کنند و در کنار رهبر بایستند و از جبهه دشمن حمایت نکنند و دشمنی که برنامه های پیچیده و خاصی در این خصوص داشت که با شکست مواجه شد.

 معاون سیاسی فرمانداری چابهار تصریح کرد: با رهنمودهای رهبر انقلاب مردم به سرعت راه را از فتنه گران جدا کردند و آمادگی داشتند یک بار دیگر در کنار انقلاب و نظام قرار بگیرند.

 وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان نسل حاضر هوشیاری است که گول دشمنان اسلام و فتنه‌گران را نخوریم و در کنار انقلاب و نظام بایستیم.

 محمدی اذعان کرد: نهم دی به عنوان برگ زرینی در تاریخ ملت شریف برای نسل های آتی به یادگار بگذاریم که بدانند در چنین ایامی دشمنان اسلام نقشه های شومی برای مردم رقم زدند و با تدبیر رهبری و بصیرت هوشیاری ملت ایران توانستند از یک خطر تاریخی نجات پیدا کند و راه خود را از دشمنان جدا کنند.

 وی گفت: ملت ما همیشه ملت با شعور دانش و با فرهنگ بودند و دشمنان در صدد بودند شکافهای بین ملت و نظام ایجاد کنند اما مردم ما همیشه آگاه بودند شرایط حساس را درک کردند و در کنار مسئولین انقلاب بودند.

 معاون سیاسی فرمانداری ویژه چابهار خاطرنشان کرد: در تمامی دنیا جای علامت سوال است که انقلاب اسلامی بر گرفته از چه چیزیست که چنان با صلابت رو به جلو ادامه دارد و در گام دوم انقلاب با سرعت و دقت بیشتری در حال حرکت است که نشان دهنده هوش و ذکاوت مردم و تدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری که برای ایران اسلامی که هدیه ارزشمند و ناب بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات