خبرهای داغ:

فعالیت‌های پایگاه بسیج عاشورای شاهرود در دهه بصیرت و فاطمیه+ تصاویر

شاهرود_پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم النبیا (ص) سپاه شاهرود فعالیت‌های متنوع فرهنگی ورزشی و خدماتی را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۹۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج، پایگاه عاشورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود اقدامات جهادی و فعالیت‌های فرهنگی اجرا نموده است که در ادامه به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
نشست روشنگری-بصیرتی در بزرگداشت حماسه ۹دی توسط امام جماعت مسجد امام رضا (ع) حجت الاسلام هادی قرغی در جمع نمازگزاران و بسیجیان پایگاه‌های ساجده و عاشورا برگزار شد.
محوطه سازی زمین مسجد با همکاری مسئولانه شهردار شاهرود، جهت اجرای مراسمات مذهبی و ورزش جوانان و نوجوانان پایگاه در قالب اردوی جهادی اجرا گردید.
فعالیت‌های ورزشی در قالب تیم فوتسال پایگاه بسیج در سالن خیبر اجرا می‌شود و گروه سرود پایگاه نیز با حضور نوجوانان هنرمند بسیجی مسجد جهت اجرای ۵ سرود به مناسبت ایام فاطمیه دوم و هفته بصیرت، توسط مسئول گروه سرود نوید خوری دنبال می‌شود.
نوجوانان بسیجی با امام جماعت مسجد کتابخانه این مسجد را مرتب کردند و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی نیز اطعام رضوی در چهارشنبه‌ها را با کمک نمازگزاران و بسیجیان دنبال و به خانواده‌های نیازمند محله اهدا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار