۹ دی مدل مقاومت اسلامی را جایگزین انقلاب‌های رنگی کرد

فرمانده سپاه قصرقند گفت: یکی از برکات ۹ دی این بود که مدل مقاومت اسلامی را جایگزین انقلاب‌های رنگی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۲۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فصر قند، سرگرد پاسدار حسین اربابی فرمانده سپاه قصرقندصبح امروز در مراسم عظیم 9 دی در سالن صالحین در جمع مسئولان شهرستان و بسیجیان اظهار داشت: 9 دی صرفاً جشن پایان یکی از فتنه‌ها نبود بلکه ما 40 سال است که در معرض انواع ستم هستیم و محور تمامی فتنه‌ها این است که می‌خواهند مقدمات فروپاشی نظام از درون را فراهم کنند. از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی، با فتنه و حرکات تروریستی دنبال همین فروپاشی بودند.

سرگرد پاسدار حسین اربابی با اشاره به اینکه هدف جنگ تحمیلی نیز این بود، افزود: تمامی این حرکات به‌نفع ملت و به‌ضرر دشمن تمام شد و فصل جدیدی در تاریخ ملت رقم خورد، خواستند با شورش خیابانی در سال 60 حرکت خود را ادامه دهند و تصور می‌کردند مردم به آن‌ها ملحق می‌شوند اما این ایده نیز مضحکانه بود. دانه دانه منافقان توسط مردم از خانه بیرون کشیده و محاکمه شدند اما پس از جنگ با نفوذ خواستند فتنه جدیدی را رقم بزنند اما باز دشمن به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام(ره) فروپاشی از درون توسط دشمن دنبال شد، اظهار داشت: همه دنیا شاهد بودند اتفاقات پس از رحلت امام(ره) چگونه رقم خورد؛ انتقال قدرت در زمان ائمه اطهار(ع) نیز به سهولت صورت نگرفت و نمونه آن را در دوره امام رضا(ع) شاهد بودیم اما در این کشور همه دنیا شاهد بودند این انتقال با صلابت و بصیرت و آگاهی مردم صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه این خاصیت فتنه‌های آخرالزمان است که دشمنان را رسوا می‌کند، اظهار داشت: روز به روز وضعیت در حال آشکار شدن است و دشمن درصدد است پیروزی ما را به تاخیر بیندازد و هزینه ما را افزایش دهد و تقلای دشمن این است که چند روزی برای خود دوام ایجاد کند و نمی‌توانند مدل انقلاب‌های رنگین را در کشور ما پیاده کنند؛ ما مدل‌هایی را به کشورهای استکباری صادر می‌کنیم که سبب فروپاشی از درون آن‌ها شود.

اربابی در پایان افزود: نباید مدیری در گوشه‌ای بنشیند و برای خودش اسپند دود کند و خودش را تحویل بگیرد و سراغ تشریفات برود زیرا این ها سبب نارضایتی می‌شود؛ حتماً راهی برای عبور از مشکلات وجود دارد و دولتمردان و مجلسی‌ها باید در این بسیج عمومی از مردم عقب نیافتند. خودمان به میدان باید بیائیم و زندگی را به عنوان یک جریان عمومی و بسیجی و انقلابی به دست می‌گیریم و اگر مدیری بخواهد ضعیف عمل کند جایی برای تو نیست و امیدواریم این درسی باشد که از 9 دی فرا گرفته‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار