برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ی یوم الله نهم دی ماه در بخش مرزی بم پشت

مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در بخش مرزی بم پشت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۵۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت با حضور فرماندهان پایگاه ها، مسولین بخش، و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر سیرکان برگزار گردید.

حجت السلام و المسلمین ناصری از تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم ضمن خیر مقدم به روان پاک همه شهدا،شهدای هشت سال دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم و خصوصا شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و همه کسانیکه در این مسیر به شهادت رسیدند، افزود: مکتب حاج قاسم یک مکتب بصیرتی است و اگر بخواهیم یک انسان تراز انقلاب اسلامی و حتی فراتر از آن انسان تراز تمدن نوین اسلامی را نشان بدهیم و به جهانیان معرفی کنیم، سردار سلیمانی است حاج قاسم به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از پرورش‌یافتگان مکتب امام خمینی(ره) و شاگرد برجسته آن است.

وی در ادامه افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و همواره اعلام می‌کنند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد، در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم به ویژه جوانان نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌ها و موفقیت‌های چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی و عبور از نقشه‌های شوم دشمنان داشته‌اند و هر جا به جوانان اعتماد شده نتیجه مطلوب به دست آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار