خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن:

حماسه 9دی نمایشگاه بصیرت مردم ایران بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن در پیامی به مناسبت 9 دی تاکید کرد: این حماسه ارادت مردم به ولایت فقیه را نشان داد و یوم الله دیگری را برای انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کرد و ماندگار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۵۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

حماسه 9دی نمایشگاه بصیرت مردم ایران بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی پیامی را به شرح ذیل صادر کرد:

خداوند سبحان در قرآن کریم صراحتاً به حضرت موسی علیه السلام می‌فرماید «وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ...»، روزهای خدا را یادآوری کن؛ 9 دی یاد آور حماسه بزرگی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سال 1388 آفریدند و با این کار، نقطه عطف و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند. در واقع حماسه 9 دی نماد عزت و بصیرت مردمی بود که نشان دادند حاضرند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی خود بایستند.

مردم در 9 دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد. 9 دی میثاق امت با ولایت را ظاهر، درایت رهبری نظام را نمایان و ناکامی اهداف شوم دشمنان و فتنه گران را به تصویر کشید. این حماسه نمایشگاه بصیرت مردم ایران در مخالفت با بدخواهان و دشمنان انقلاب بود.

این حماسه ارادت مردم به ولایت فقیه را نشان داد و یوم الله دیگری را برای انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کرد و ماندگار شد. بصیرت مردم در این حماسه غبار‌ها را از نقاب‌ها کنار زد و چهره‌هایی را که برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند نمایان کردند.

این حماسه تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت و اگر چه دشمن تمام عده و عوامل داخلی، سفارت خانه‌های خارجی و رسانه‌های استکبار و ... را جمع کرد، اما با این حماسه همه دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شد.

اینک با گذشت یازده سال از آن حماسه ماندگار همچنان مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی پای آرمانهای والای انقلاب و ولایت ایستاده اند و با بانگ بلند و رسا به تمامی دشمنان زبون و حقیر خارجی و جیره خوران وطن فروش داخلی آنها اعلام می نمایند که نخواهند گذاشت کوچکترین خدشه ای به این مملکت و انقلاب وارد شود و اگر غلطی از آنها سر بزند مطمئنا با سیلی و انتقام سخت فرزندان امام خامنه ای (مدظله العالی) مواجه خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار