خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

ملت هیچ گاه سران فتنه را نخواهند بخشید/درخواست محاکمه سران فتنه را داریم

اسدآباد-امام جمعه اسدآباد گفت: سران فتنه سرافکنده خون شهدا بوده و با اعمال زشت خود آب در آسیاب دشمن ریختند و ملت هیچ گاه این افراد را نخواهند بخشید.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۶۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در مراسم گرامیداشت ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت ۱۲ سال از سال ۸۸ حتی یک نفر از سران فتنه تاکنون از مردم به علت تحمیل آن همه ضرر مادی و معنوی به مملکت عذرخواهی نکرده است.

وی تصریح کرد: سران فتنه سرافکنده خون شهدا بوده و با اعمال زشت خود آب در آسیاب دشمن ریختند و ملت هیچ گاه این افراد را نخواهند بخشید.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه از سران قوا به خصوص قوه قضاییه درخواست محاکمه سران فتنه را داریم، ادامه داد: این افراد با این اقدام اشتهای دخالت دشمن در امورات مملکت را باز کردند.

وی ضمن برشمردن ضررهای آشوبگران عنوان کرد: این فتنه می‌رفت تا اصل نظام را نشانه بگیرد اما راهپیمایی حماسی ۹ دی و نمازجمعه تاریخی مقام معظم رهبری به فریاد کشور رسید و مانع از ادامه آشوب شد.

حسینی‌مجد در بخش دیگری از سخنانش به ساده لوحی برخی روحانیون از ابتدای انقلاب اشاره داشت و گفت: هم اکنون نیز تعدادی افراد در این لباس راه خود را گم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در مواردی حتی از ساده لوحی روحانیون ضربه خوردیم و این در شرایطی است که دشمن نیز هم اکنون به این فضا نفوذ کرده و تریبون در اختیار روحانیون گمراه قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات