ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تولیدات گروه تلویزیونی سپاه کربلا افزود: کار بسیار فاخر و ارزشمندی توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا انجام شده که قابل تحسین است.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۷۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

آثار فاخر گروه تلویزیونی سپاه کربلا قابل تحسین است / کار رسانه‌ای برای انقلاب یک مجاهدت تمام عیار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در مراسم اختتامیه توليدات رسانه اي گروه تلويزيوني سپاه کربلا در هفته بسیج ، ضمن گرامیداشت ایام الله حماسه ۹ دی ماه و تسلیت ایام فاطمیه، به مدیریت متعهد روابط عمومی سپاه کربلا اشاره کرد و گفت: صبر، استقامت و پایداری راهبردی در امور رسانه سبب شده است تا بهترین خروجی را در انعکاس عملکرد سپاه شاهد باشیم.

سردار مسلمی به تربیت دینی گروه تلویزیونی سپاه کربلا و تلاش شبانه روزی عوامل آن هم اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه در گروه تلویزیونی سپاه کربلا دیده شده همدلی و همگرایی همه عوامل این گروه بود و کار رسانه‌ای برای انقلاب یک مجاهدت تمام عیار است.

آثار فاخر گروه تلویزیونی سپاه کربلا قابل تحسین است / کار رسانه‌ای برای انقلاب یک مجاهدت تمام عیار است
فرمانده سپاه کربلا درادامه با اشاره به تولیدات  فاخر گروه تلویزیونی سپاه کربلا افزود: کار بسیار فاخر و ارزشمندی توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا انجام شده که قابل تحسین است و مسئول رسانه تبرستان هم به برنامه‌های فاخر بسیج و سپاه  اذعان کرد.

سردار مسلمی با تصریح براینکه کار رسانه کار پروژه‌ای نیست، اضافه کرد: باید خودمان تولید کننده برنامه‌ها باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر توسعه گروه تلویزیونی سپاه کربلا، افزود: ان شاء الله در آینده شاهد برگزاری دوره‌های تخصصی رسانه در زمینه‌های مختلف، از گروه تلویزیونی سپاه کربلا باشیم.

سردار مسلمی به عیار انقلابی مجری‌های متدین در گروه تلویزیونی سپاه کربلا هم اشاره و خاطرنشان کرد:برخی از مجری‌ها تلویزیون به جای آنکه سرمایه انقلاب باشند، برای انقلاب چالش ایجاد می کنند.

آثار فاخر گروه تلویزیونی سپاه کربلا قابل تحسین است / کار رسانه‌ای برای انقلاب یک مجاهدت تمام عیار است
فرمانده سپاه کربلا به تکنولوژی در رسانه هم اشاره کرد و گفت: برای تولیدات با کیفیت نیاز به تکنولوژی است و نمیتوان نقش آن را در کیفیت برنامه‌ها نادیده گرفت.

سردار مسلمی با بیان اینکه باید در تکنیک‌های رسانه‌ای هم به رشد و پیشرفت رسید، افزود:با توجه به نقش رسانه در جامعه، هرچه بتوانیم کیفیت تولیدات سمعی و بصری را افزایش دهیم، بازخورد خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها