خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن:

دهه بصیرت انقلاب را مستحکم‌تر کرد

رزن-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: همین ایام الله یعنی دهه بصیرت است که انقلاب را مستحکم‌تر کرده بنابراین فرصتی است که باید نهایت استفاده را برای افزایش بصیرت و آگاهی در میان جامعه مسلمین برد.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۷۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲

حجت الاسلام امیرعلی احمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی فرمود جنگ از الطاف خفیه الهی بود یعنی اگرچه صدماتی به کشور وارد کرد اما ثمرات بسیار زیادی نیز داشت که ۴۲ سال انقلاب را بیمه کرد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم با پیروی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری فرمود ترقی که در دل تهدیدات است در شرایط معمولی وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: فتنه ۸۸ و شهادت‌ حاج‌قاسم‌سلیمانی اگرچه در وادی رأی به نظر می‌رسد که صدماتی به کشور وارد کرد اما واقع امر چنین است که با هوشیاری مردم کشور برای سالیان سال مصون شد.

وی با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه «این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته»، تاکید کرد: همین ایام الله یعنی دهه بصیرت است که انقلاب را مستحکم‌تر کرده بنابراین فرصتی است که باید نهایت استفاده را برای افزایش بصیرت و آگاهی در میان جامعه مسلمین برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار