خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان:

دومین سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» در همدان برگزار می‌شود

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) گفت: دومین سالگرد سردار شهید «سلیمانی» روز دوشنبه ۱۳ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۳۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت اظهار داشت: ملت ایران بصیرت خود را در بزنگاه‌ها و حوادث مختلف نشان دادند و مسئولین باید قدرشناس این مردم باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها، شهید «سلیمانی» افزود: در راستای تکریم شخصیت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و تبیین خصوصیات این سردار عزیز، دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام در همدان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان تصریح کرد: دومین سالگرد سردار شهید «سلیمانی» روز دوشنبه ۱۳ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: ولایتمداری خصوصیت بارز سردار «سلیمانی» است که بار‌ها در رفتار و گفتار این شهید عزیز متجلی شده است.

کریم‌پور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه عقلاتیت انقلابی گفت: نمونه بارز فردی در عقلانیت انقلابی سردار سلیمانی است که وصیت‌نامه جامع او خطاب به اقشار مختلف مردم بیانگر این موضوع است.

وی اخلاص را از جمله برجسته‌ترین خصوصیات سردار سلیمانی دانست و گفت: کار‌هایی که برای رضای خدا انجام می‌شود، ماندنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار