خبرهای داغ:

رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه در میدان باشند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۵۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه فرا رسیدن هفته بصیرت مراسم دیدار از رزمندگان سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با جمعی از رزمندگان و ایثارگران دوران ۸ سال دفاع مقدس دیدار و به پاس زحماتشان از آن تجلیل کرد.

این دیدار با عبدالکریم وطنی پور، محمد جعفر مکی و ابراهیم حسن نو از رزمندگان دوران دفاع مقدس انجام شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم در این دیدار با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از مقام ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها