حاج محمد تقی قاسمی فرمانده و جانشین اسبق سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در مراسم 9 دی شهرستان دره‌شهر گفت:مدیریت رهبری در مهار بحران فتنه زیبا ترین مدیریت در تاریخ است که هم روشنگری وتجزیه و تحلیل کردندحفظ وحدت ملی دیگر دستاورد بزرگ حماسه 9 دی بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۰۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به خبرگزاری بسیج ایلام:حاج محمد تقی قاسمی فرمانده و جانشین اسبق سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام  در مراسم 9 دی دره‌شهر گفت : فتنه ای شکل گرفت که اهدافش بسیار خطرناک بود.از اهداف فتنه گران می توان به  انتقام گیری از انقلاب اسلامی و فرزندان انقلاب اسلامی که در طول انقلاب مقابل زیاده خواهی آنان ایستاده بودند، عقده گشایی نسبت به امام و آرمان های امام  بعنوان یک پدیده جدید درخاورمیانه مقابل استکبار، کاهش اقتدارانقلاب و نظام در منطقه و جهان و کاهش جایگاه با عظمت ولایت  اشاره کرد.

وی افزود: به محض آغاز فتنه، خارجی ها به کمک داخلی ها آمدند وهدف ساقط کردن  اصل نظام بود انتخابات و تقلب  بهانه بود جمهوری اسلامی  امروز درمقابل همه ی قدرت‌ها ایستاده باید ضعیف می شد متاسفانه فتنه گران بی بصیرت با بدخواهان به نظام هماهنگ شدند

وی ادامه داد : استکبار غرب و بویژه آمریکا با فریب مردم وجوانان وشعارهای عوام فریبی مردم را به داخل خیابان ها کشیدند. ولی  نتوانستند خورشید با عظمت الهی را خاموش کنند این جایگاه هدفش پاسداری از اسلام است.

فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: تحمیل قطعنامه های به نظام جمهوری اسلامی از اهداف فتنه گران بود درواقع آغاز فتنه شروع بسیاری از تحریم ها بود قضیه هسته ای نهایی شده بود و آخرین مراحل به بعد انتخابات موکول شد.

وی ادامه داد: امروز9 دی  بعنوان روز بصیرت است، ملت این حماسه همیشه جاوید را خلق کرد فتنه گران و سران فتنه بایدهزینه هایی که بر ایران تحمیل شده را بپردازند  اینهاانقلابی نبودند انقلابی‌ها با دشمن هماهنگ نمی شوند مقابل اسلام و ولایت نمی ایستد

وی افزود : از دست آوردها ی حماسه 9 دی، خروش خودجوش ملت دلاور ایران بود که  طومار همه فتنه انگیزان را درهم پیچید.

محمد تقی قاسمی اظهار کرد: حفظ وحدت ملی دیگر دستاورد بزرگ حماسه 9 دی بود .با حضور ملت شکاف ایجادکننده بین صفوف ملت ترمیم شد همه ی نیروهای انقلابی در صفوف قرار گرفتند.

وی افزود: تامین پایدار امنیت ملی دیگر دستاورد بود که توسط مردم تامین شد زیباترین و پایدارترین امنیت ، امنیتی است که مردم آنرا تامین کنند ،با محوریت رهبر انقلاب مردم با حضوردر خیابان توطئه ها را خنثی کردند ،یکی دیگر از دستاوردها جدایی صف انقلاب از ضد انقلاب بود

وی درپایان تاکید کرد: مدیران و مسئولان در همه سطوح انقلاب اسلامی باید خدمتی بی منت، خستگی ناپذیری جهادی داشته باشند ،امروز ایران در موقعیت فوق العاده طلایی قرار گرفته است، مردم در همه ی فتنه ها در کنار مسئولین هستند، مسیولان قدر مردم را بدانند و باید کاری کنند که پاسخگو خواسته های مردم ونظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات