خبرهای داغ:
بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: حماسه ۹دی یک حرکت به موقع، بزرگ و نقطه عطفی ماندگار در تاریخ بود چراکه مردم با حضور خود با تصمیم درست و آگاهانه به میدان آمدند و فتنه عظیم۸۸ را خاموش کردند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۱۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به دهه بصیرت عنوان کرد: حماسه ۹ دی یک حرکت به موقع، بزرگ و نقطه عطفی ماندگار در تاریخ بود چراکه مردم با حضور خود با تصمیم درست و آگاهانه به میدان آمدند و فتنه عظیم ۸۸ را خاموش کردند و نهضت بزرگی را آفریدند که در تاریخ بی‌نظیر بود در صورتی که خواص بی‌بصیرت اقدامی نکردند و مردم آگاه جامعه در حمایت از ارزش‌های انقلاب و ولی فقیه حرکت به موقع و بزرگی انجام دادند و از خواص جلو زدند.

وی تصریح کرد: این حرکت و تصمیم به موقع آثار و برکات زیادی خواهد داشت و اگر این تصمیم به موقع عملی نمی‌شد، نه تنها اثر مثبتی در پی نداشت بلکه آسیب‌هایی را در پی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: این حرکت به موقع برگ زرینی در تاریخ اسلام رقم زد و دشمنان نظام را مأیوس کرد و یک بار دیگر به همگان به ویژه دشمنان قسم خورده ملت ایران ثابت شد که اگر ملتی هوشمندانه، منسجم و متحد در صحنه باشند هیچ فتنه‌ای موثر واقع نخواهد شد.

وی افزود: این حرکت، حرکت بزرگی بود و کار بزرگی هم انجام داد چراکه فتنه ۸۸ تنها آن چیزی نبود که در خیابان‌ها به وسیله تعدادی آدم دیده شد؛ این فتنه ریشه‌دار بود و اهدافی داشتند، زمینه‌ها و مقدمات فراوانی برایش چیده شده بود، کارهای بزرگی شده بود و هدف‌های بسیار و خطرناکی دنبال این کار بود، که با این برخوردهای گوناگون سیاسی و امنیتی حل نمی‌شد و یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت، بنابراین مردم در ۹ دی آمدند و بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند و این حادثه یک حادثه ماندنی در تاریخ ما است.

حمزه گفت: در راهپیمایی ۹دی حماسه‌ای خلق شد از جنس عاشورا و نشان از خشم مقدس مردم ایران به دشمنان بود.

وی ادامه داد: این فتنه با نشانه گرفتن اصل حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی چنان بود که دشمنان انقلاب را امیدوار کرد به طوری که مقامات رسمی دولت‌های دشمن انقلاب اسلامی از جمله آمریکا عملاً از فتنه‌گران حمایت و آن را فرصتی استثنایی برای زدن ضربه نهایی به انقلاب اسلامی می‌دانستند بنابراین با توجه به این حضور میلیونی، مردم انقلابی حماسه عجیب تاریخی را خلق کردند و همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار اضافه کرد: خداوند را شاکر هستیم که یک چنین ملت با عظمت و بصیر و شجاع به نظام اسلامی عنایت کرده که در مواقع حساس و سرنوشت‌ساز به موقع به میدان می‌آیند و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و رهبری هوشمند و آگاه و شجاع به ما عنایت کرده ‌است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات