خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین:

حماسه نهم دی ماه مصداق بارز ولایت پذیری است

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت مصداق بارز ولایت پذیری و ولایتمداری ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۵۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه افزود: روز نهم دی ماه روزی است که مردم فهمیدند باید از مکتب امام حسین (ع ) دفاع کنند از این رو با بصیرت و آگاهی و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان آمدند و در مقابل دشمنان قسم خورده ایستادند.

وی اظهار داشت: در آستانه گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این شهید والامقام و عملکرد وی تحت عنوان مکتب شهید سلیمانی نام می برند.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: ویژگی ها و خصلت های بارز شهید سلیمانی و مکتب این شهید والامقام باید الگوی مسوولان و کارگزاران باشد.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: ولایت پذیری نکته دیگری است که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید از آن درس بگیریم از این رو این شهید عزیز می فرمایند از شروط عاقبت بخیری هر فرد و مسوولی در کشور ولایت پذیری او است و خود نیز به طور کامل معتقد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار