بسیج و سپاه همچون همیشه در میدان حاضر بوده و به یاری مردم شتافتند

کنارک/ از آغازین ساعات وقوع سیل در شهرستان کنارک بسیج و سپاه همچون همیشه در میدان حاضر بوده و به یاری مردم شتافتند.
کد خبر: ۹۴۰۳۷۵۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، بارش شدید باران در چند روز اخیر در شهرستان کنارک موجب جاری شدن سیل در برخی مناطق شده و خسارات زیادی به مردم ساکن در مناطق روستایی و شهری وارد کرد اما در کنار تمامی مشکلات موجود بازهم بسیجیان و گروه های جهادی در کوتاه ترین زمان با حضور خود به یاری مردم شتافته و در کنار امداد رسانی به سیل زدگان و حل مشکلات آنان برای بازسازی مناطق آسیب دیده اعلام آمادگی کردند.

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارکبیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب، تمامی بسیجیان و پاسداران این شهرستان به حالت آماده باش صد در صد در آمدند.

وی ادامه داد: پس از وقوع سیلاب در شهرستان کنارک، پاسداران و بسیجیان جز اولین گروه هایی بودند که به کمک سیل زدگان این منطقه محروم شتافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک افزود: با توجه به پیشبینی احتمال وقوع سیلاب و مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی، به همه پایگاههای مقاومت در روستاها ابلاغ شده بود تا نسبت به امداد و کمک به سیل زده های حوزه سرزمینی خود اقدام کنند.

براتعلی صالحی عنوان کرد: در همان ابتدای وقوع سیلاب پاسداران سپاه نسبت به بازگشایی مسیرهای سیل در مرکز این شهر اقدام کردند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک خاطرنشان کرد: باتوجه به حجم بالای بارندگی در این شهرستان و بارندگی‌هایی که با اعلام سازمان هواشناسی در پیش رو داریم و امکان جاری شدن سیلاب بیش از این نیز وجود دارد و نیازمند کمک خیرین و امداد رسانی بیشتری به مردم این شهرستان هستیم .

ارسال نظرات