نشست روشنگری به مناسبت دهه بصیرت در مهرستان

مهرستان/ بمناسبت دهه بصیرت نشست روشنگری در مسجدجامع بخش چاهوک با سخنرانی حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۴۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، حسین نکویی باحضور در مسجدجامع چاهوک مرکز بخش بیرک بین نماز گزاران بیان کرد؛فتنه سال ۸۸ محاصل برنامه ریزی های شوم دشمنان و عده‌ای فريب خورده که از سران نظام بودند رخ داد،آشوب گران با آتش زدن اموال عمومی و مردم آسیب های زیادی کشور وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه آشوب گران در فتنه ۸۸ به مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بی حرمتی کردند،گفت؛افراد آشوبگری که از سران فتنه و استکبار دستور می گرفتند به مراسمات عزاداری حمله ور شدند و پرچم ها و پلاکاردها که مزین به نام مبارک سرور و سالار شهیدان بودند را به آتش کشیدند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به بیانات بصیرت افزایی وتاریخی رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه سال ۸۸ تهران،گفت؛در حالی که خیلی از مسئولین و مردم نگران اوضاع کشور بودند،رهبر معظم انقلاب با بیانات بصیرت گرانه در نماز جمعه باشکوه سال ۱۳۸۸،باعث شد صف مردم از اغتشاشگران جدا شود و نقشه شوم دشمنان و فتنه انگیزان که به بهانه تقلب در انتخابات اصل نظام را هدف گرفته بودند نقش برآب شد.

این مقام مسئول به سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی اشاره‌ای کرد و افزود؛این دو شهید بزرگوار فرزندانی روستا نشین از روستاهای شمال سیستان وبلوچستان و کرمان بودند که در مکتب انقلاب درس آموختند و از جان و خانواده خود برای دفاع از خاک و مظلومان سراسر دنیا در مقابل دشمنان ایستادند و اکنون دنیا از شهید سلیمانی بعنوان یک مکتب یاد می کند و جوانان ما آنها را الگوی خود قرار دهند.

گفتنی است؛بسیج کارمندان و اداره امور عشایر شهرستان برای دیدار حضوری با مردم بخش بیرک و پیگیری مشکلات آنها،در نماز جمعه میز خدمت برپا کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار