مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان

سالگرد شهید سلیمانی نماد مقاومت و خدمت است

مهرستان/ حجت الاسلام خوشرو گفت: 13دی ماه مصادف با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و نماد مقاومت و خدمت است که شاخصه های این شهید بزرگوار باید برای نسل جوان بیان شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۷۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،  مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت به 3 مناسبت مهم دراین دهه اشاره کرد و گفت: مناسبت اول 9 دی است که در ۹دی ماه دو عامل مهم هدایت های حکیمانه رهبرمعطم انقلاب و حضور به موقع و همراه با بصیرت و هوشیاری مردم در میدان باعث شد در این روز شعله آتشی که فتنه گران شعله ورکرده بودند خاموش شود.

حجت الاسلام وحید خوشرو درادامه افزود:مناسبت دوم  13دی ماه مصادف با دومین سالگرد  شهادت شهید سلیمانی و نماد مقاومت و خدمت است که شاخصه های این شهید بزرگوار باید برای نسل جوان بیان شود.

این مسئول تصریح کرد: مناسبت سوم در ۱۸دی ماه سالروز حمله موشکی سپاه اسلام به پایگاه آمریکایی عین الاسد که باخاک یکسان شد است که این روزها جزئی از ایام الله هست و بایدگرامی داشته شود گرچه منافقین داخلی و دشمنان خارجی بدنبال فراموشی این روزها هستند اما ما باید هوشیار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار