خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

لازمه گم نکردن راه در فتنه‌ها حرکت پشت سر رهبری است

همدان-کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم و در فتنه‌ها راه را گم نکنیم، باید ببینیم دشمن کدام سمت را مورد هدف قرار داده و از کدام سمت حمایت می‌کند و همچنین پشت سر رهبرمان حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۰۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمود قاسمی در نشستی که با حضور جمعی از کارکنان و تعدادی از بازنشستگان و بسیجیان سپاه ناحیه همدان در نمازخانه ناحیه همدان، به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد، بیان کرد: ریشه بصیرت و همچنین فتنه در قرآن بوده و این مباحث، ریشه اعتقادی دارند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید؛ این را بدانید تا نفس در سینه دارید شما در فتنه‌ها خواهید بود، و آزمایش خواهید شد و این موضوع استثنا هم ندارد و اگر به تاریخ هم نگاه کنیم، می‌بینیم همه انبیا نیز در فتنه بودند و مهم این است که در این فتنه چگونه عمل کنیم.‌

کارشناس مسائل سیاسی افزود: بسیاری از نزدیکان پیامبر (ص) که ادعای با تقوا بودن و ولایت‌مداری داشتند در فتنه‌ها لغزیدند و در فتنه‌های بعد از انقلاب نیز ما همین را شاهد بودیم که بسیاری از یاران امام(ره) و رهبری که از ابتدای انقلاب با ایشان بودند و حتی قبل از انقلاب زحمات زیادی کشیده بودند لغزیدند، بنابراین باید مراقب باشیم ما نیز در فتنه‌ها پایمان نلغزد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ که اتفاق افتاد و در ایام محکوم کردن آن هستیم، یکی از سخت‌ترین فتنه‌ها بود که بر سر راه انقلاب قرار گرفت، به طوری که ما در میان آشوب طلبان از ۱۶ کشور دستگیر شده داشتیم و رهبر معظم انقلاب در تشریح فتنه ۸۸ می‌فرمایند؛ ۸ ماه فتنه سخت‌تر از ۸ سال جنگ بر من گذشت.

قاسمی افزود: هنری کیسینجر که یکی از طراحان فتنه ۸۸ بود، می‌گوید ما این کودتا را طوری طراحی کرده بودیم که مطمئناً نظام جمهوری اسلامی ساقط شود اما مثل اینکه خدای مقتدر و توانا ایرانی بود و به کمک ایرانی‌ها آمد.

وی در تشریح شاخصه‌های اصحاب فتنه گفت: فتنه‌گران چند ویژگی دارند که مهمترین آنها، عدم تبعیت از رهبر و امام جامعه است، همانگونه که در سال‌های اخیر به بعضی مسئولین امام جامعه موضوعاتی را در رابطه با مذاکرات با آمریکا و مسائل فرهنگی، اقتصادی و... کشور مطرح می‌کردند ولی مسئولین بر خلاف آن عمل می‌کردند و دومین ویژگی مهم این است که اهل فتنه، تحریفگر هستند، همانگونه که داستان کربلا، صلح امام حسین (ع)، بحث اسلام رحمانی و... تحریف می‌کردند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم و در فتنه‌ها راه را گم نکنیم، باید ببینیم دشمن کدام سمت را مورد هدف قرار داده و از کدام سمت حمایت می‌کند و همچنین پشت سر رهبرمان حرکت کنیم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این باره سه مرتبه قسم جلاله خورده و می‌گوید: والله والله والله از شئون عاقبت بخیری نسبت شما با انقلاب و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار