به همت قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت؛

توزیع 30 هزار بسته کمک مومنانه به 23 شهرستان استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله گفت: 30 هزار بسته کمک معیشتی مجموعا به ارزش 11 میلیارد تومان با 123 خودرو به سمت 23 شهرستان از توابع استان کرمان روانه خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۳۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، آیین توزیع کمک های مومنانه به مناسبت دومین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در محل لشکر 41 ثارالله با حضور فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد

سردار معروفی دراین مراسم اظهار کرد: در آستانه دومین سالگرد سردار دلاور و پر آوازه  قهرمان ملت ایران و جهان اسلام هستیم شخصیتی که به فرموده ی امام عظیم الشان نباید به حاج قاسم نگاه فردی کرد بلکه باید با نگاه مکتب و مدرسه ای درس آموز که می تواند مثل یک ستاره و یا قطب نما راه را برای سعادت ما نشان دهد، نگاه کرد.

وی افزود: حاج قاسم شخصیتی جامع الاطراف داشت  که یکی از شخصیتی او مردم داری و مردمنوازی وی بود بنابر این با رویکردی که در اجرای برنامه های سالگرد داریم؛ عمدتا برنامه های ما مردمی است و یک ضلع آن برپایی 100 موکب  مردمی است که در شهر کرمان دایر شده است.

معروفی تاکید کرد: نزدیک به 25  تا 30 هزار نفر پیش بینی  زائر روزانه ماست که در این موکب ها غذا طبخ شده و در اختیار مردم قرار می گیرد؛ ما امسال در هفته مقاومت هر روز یک برنامه محرومیت زدایی یا خدمات اجتماعی ، اشتغال زا برای مردم کرمان داریم .


این مقام مسئول  ادامه داد: ما در قالب قرار گاه امام حسن مجتبی به همراهی بسیج مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان امام  تعداد 30 هزار بسته  کمک معیشتی را آماده کرده ایم که 25 هزار عدد آن توسط مجموعه سپاه و بسیج و 5 هزارعدد توسط ستاد اجرایی فرمان امام به ارزش ریالی 5 میلیون ریال برای هر بسته تامین شده است، نزدیک به 11 میلیارد تومان با 123 خودرو به سمت 23 شهرستان ازتوابع استان کرمان روانه خواهند شد.

وی افزود: بر اساس شناسایی که قبلا توسط قرارگاه های ما در شهرستان ها صورت گرفته است این اقلام توزیع می شوند و بسته هایی که پیش بینی شده اند شامل، یک گونی برنج، روغن مایع، حبوبات، 4 کیلو مرغ  و ماکارانی است  که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

معروفی تاکید کرد: بسته های تامین شده ، دراین هفته مقاومت به نیت سردار عزیز و بزرگوار ما حاج قاسم به فضل الهی به دست مردم نجیب ، انقلابی و مومن استان کرمان در دورترین نقطه های جنوب و شرق  خواهد رسید.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: ما از مردمی که 42 سال پای انقلاب ایستاده اند تشکر می کنیم و اولویت اصلی ما رفع محرومت زدایی دربرای همین ملتی است که صبورانه ما را همراهی کرده اند .

ارسال نظرات