خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نهاوند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۱۲ دی‌ماه در مصلی نماز جمعه شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۸۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع طی دهه بصیرت و هفته مقاومت و سلسله نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت اظهار داشت: همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز ۱۲ دی‌ماه در مصلی نماز جمعه شهرستان نهاوند با حضور فرماندهان و سرداران محور مقاومت و همرزم حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری شانزدهمین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته مومنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان توسط بسیج سازندگی و اجرای برنامه نهضت روشنگری از طرف بسیج طلاب و ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان، از دیگر برنامه‌های این دهه است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری همایش‌های علمداران بصیرت، علمدار انقلاب و چله انقلاب اسلامی تاکید کرد: برگزاری مراسمات و نشست‌های بصیرتی و یادواره شهدا و مسابقات با محوریت علمداران بصیرت در سطح پایگاه‌ها و ادارات شهرستان از دیگر فعالیت‌های این دهه به شمار می‌رود.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در این دهه از طرف بسیج ادارات، ویزبت رایگان نیازمندان از طرف بسیج جامعه پزشکی، پویش چاپ تصویر شهید سلیمانی بر روی شیشه خودروها از طرف گروه‌های جهادی، سرکشی از خانواده شهدا و وابستگان سپاه از دیگر برنامه‌ها در بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

مختاری در پایان اظهار داشت: یکی از ضرورت‌هایی که در این ایام و با توجه به شرایط کشور و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه‌های انقلاب اسلامی است و جوانان نقش مهمی در این مسئله دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات