خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ؛

پیش قدم بودن اصفهان در دفاع مقدس و ازبین بردن گروهک های منافقین و مقابله با فتنه

عدم صداقت سران فتنه شرایطی برای کشور به وجود آورد که هزینه های کلانی را متحمل نظام و کشور کرد ، هیچ موقع مقام معظم رهبری اینقدر که برای سران فتنه وقت گذاشتند برای کار دیگری نگذاشتند.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۰۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ محفل انس و مودت کانون وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت این ناحیه با موضوع 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت باحضور وابستگان و پیشکسوتان و سخنرانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سالن شهید ردانی پور ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام برگزار شد.

سردار فدا با اشاره به فتنه سال 1388 و فتنه ای که در این سال توسط آمریکا و انگلیس به وسیله عوامل داخلی خود و سران فتنه برپا شد ، گفت : عدم صداقت سران فتنه شرایطی برای کشور به وجود آورد که هزینه های کلانی را متحمل نظام و کشور کرد ، هیچ موقع مقام معظم رهبری اینقدر که برای سران فتنه وقت گذاشتند برای کار دیگری نگذاشتند ، سران فتنه هشت ماه کشور را درگیر نمودند و هنوز هم به سزای اعمال خود نرسیده اند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با اشاره به پیش قدم بودن اصفهان در هشت سال دفاع مقدس ، ازبین بردن گروهک های منافقین و همچنین مقابله با فتنه ، افزود : در جریان فتنه خواص به سه دسته تقسیم شدند : عده ای خوب امتحان پس دادند و پای آرمان ها و نظام و انقلاب خود ماندند و تحت هیچ شرایطی پا پس نکشیدند. دسته دوم مردود شدند ؛ خیلی از خواص لغزیدند و نتوانستند سربلند از این آزمون بیرون بیایند. دسته سوم مشروط شدند ؛ نه با جبهه حق بودند و نه با جبهه باطل.

وی افزود : عوامل فتنه هیچوقت انزجار خود را از عوامل اصلی آمریکا و انگلیس اعلام نکردند و محل عزاداری امام حسین علیه السلام را خراب کردند.

سردار فدا در ادامه با اشاره به تبیین جهاد کبیر توسط مقام معظم رهبری که فرمودند ؛ اگر روایت نکنید برایتان روایت می کنند ، گفت : باید روایت کرد و گفت ، همه جا اعم از مسجد ، محله ، فامیل و ... . انقلاب آبرو می خواهد ، انقلاب جانباز و شهید و آزاده می خواهد ، نباید ترسید.

درادامه مسئول وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان برگزاری چنین جلساتی را لازم و ضروری دانست و گفت : علت به عضویت درآمدن ما در سپاه تکلیف گرا بودن ماست چون سپاه تکلیف گرا و ما به عنوان تکلیف و عمل به توصیه های حضرت امام خمینی (ره) و دفاع از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به سپاه آمدیم و هدف ما استخدام نبود بلکه هدف ما خدمت در این نهاد مقدس بوده و هست و خواهد بود.

آقای صالحی ادامه داد : ما وابستگان و پیشکسوتان باید رسالت پاسداری خود از انقلاب را همچنان نشان دهیم و جهاد تبیین داشته باشیم.باید نقش خود را ایفا کنیم و با روایتگری و تبیین نسل های آینده را که نمی توانند حقیقت گذشته را درک کنند ، از تاریخ و وقایع باخبر و آگاه نمائیم و نگذاریم خون های شهدا و جان فشانی ها و رشادت هایی که دراین مسیر خرج شده هدر برود.

وی افزود : اعضاء وابسته در خط مقدم هستند و هرکجا حرف از انقلاب و حفاظت از دستاوردهای انقلاب باشد ما پیش قدم هستیم و رسالت ما الآن جهاد تبیین در بین دانشجویان ، دانش آموزان و ... می باشد.

آقای صالحی درپایان بهترین سرمایه انسانی یک نظام را سرمایه انسانی دانست و گفت : ما در راه انقلاب و نظام شهید زیاد داده ایم و هنوز هم شهید میدهیم و نمونه آن را در بین شهدای مدافع سلامت و امنیت می بینیم که وابستگان و پیشکسوتان هم در این راه شهید داده اند و این نشانه داشتن سرمایه انسانی و روحیه جهادی بسیار خوب وابستگان و پیشکسوتان سپاه می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار