سردار رضایار خبرداد؛

تبیین مکتب "شهید سلیمانی" در برنامه‌های "هفته مقاومت"

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان گفت: در طول هفته مقاومت مزار‌ مدافعین حرم گلباران شده و همچنین مراسم سخنرانی و تبیین مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۹۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

سردار نقی رضایار، مسئول بسیج پیشکسوتان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص برنامه‌های "هفته مقاومت" به مناسبت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج پیشکسوتان برنامه‌هایی را در سراسر کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یارانشان برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: در طول هفته مقاومت ان شا الله در کل کشور همه مزار‌هایی که مدافعین حرم در آنجا آرام گرفته اند، گلباران شده و همچنین مراسم سخنرانی و تبیین مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

رضا یار با بیان این که دو برنامه خاص در تهران و کرمان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در قطعه ۵۱ بهشت زهرا و در کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی برنامه‌ای تحت عنوان "شامگاه زیارت" با حضور پیشکسوتان همرزم شهید سلیمانی در استان کرمان و تهران برگزار خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان مطرح کرد: این مراسم با حضور ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح و ۱۲۰۰ نفر از پیشکسوتان همرزم شهید سلیمانی در کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طول هفته مقاومت از کلیه خانواده‌های شهدای مدافع حرم کل کشور با هماهنگی بنیاد شهید سرکشی می شود تا از ایشان تقدیر کنیم.

سردار رضایار گفت: روز دوشنبه بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۳۰ در قطعه ۵۱ بهشت زهرا که مخصوص شهدای مدافع حرم است، با حضور پیشکسوتان تهران بزرگ و خانواده‌های شهدای مدافع حرم برنامه‌ای برگزار می‌شود که از تعدادی نمادین از این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان اضافه کرد: سخنرانانی از جبهه داخلی و جبهه مقاومت دعوت شده اند که در قطعه ۵۱  بهشت زهرا جهت تبیین مکتب حاج قاسم حضور یابند.

ارسال نظرات