خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: تهدید امنیتی از هر مبدأ علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ایران از تمامیت ارضی و منافع ملی خود ذره ای کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۴۰۴۱۱۵
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یابود شهدای بخش رامند که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اخلاص و تقوا را توشه مهم شهید سلیمانی در سپاه قدس دانست و گفت: معنویت، پایدارترین عنصر دین است که مشخص کننده ارتباط خصوصی بین فرد با خداوند محسوب می شود.

وی گفت: معنویت اسلامی، انسان را شایسته رسیدن به قرب الهی می داند. اخلاص و تقوا شهید سلیمانی در همه دوران زندگی اش نمایان بود و همین اخلاص و تقوا توشه مهم شهید سلیمانی بود.

سردار آتانی در ادامه افزود: ایران، اکنون قوی ترین بازیگر منطقه ای در خاورمیانه است و دیگر یک کشور منزوی شده در جهان و منطقه نیست. تهدیدها و تحریم های ظالمانه آمریکا، نه تنها نفوذ ایران را کاهش نداده، بلکه نفوذ این کشور را به شدت افزایش داده و دولت های منطقه آن چنان دل بسته به ایران می باشند که اجازه تأثیر تهدیدها و تحریم های ظالمانه را در ایران نمی دهند.

سردار رفیعی آتانی، به اصلی ترین راهبردهای آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: جلوگیری بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه، تسویه حساب با سوریه و اضلاع مقاومت، کم کردن عمق استراتژیک ایران در منطقه، تأمین امنیت پایدار برای اسرائیل، از جمله راهبردهای آمریکا بود و اصلی ترین راهبرد آمریکا در منطقه، تبدیل جنگ درون تمدنی به برون تمدنی و به جان هم انداختن دنیای اسلام به جان هم بود، ولی با ورود شهید سلیمانی به میدان مبارزه، تمام توطئه های شوم آنها خنثی شد و قدرت پوشالی آمریکا در سطح جهان برای همه جهانیان نمایان شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود گفت: تهدید امنیتی از هر مبدأ علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ایران از تمامیت ارضی و منافع ملی خود ذره ای کوتاه نخواهد آمد. دیگر دوران بزن در رو تمام شده و آمریکایی ها نمی توانند در آب های آزاد دریای عمان عربده کشی کنند، سامانه سوم خرداد نیروی هوافضای سپاه با ساقط کردن پهباد گران قیمت آمریکایی ها، آنها را در منطقه و جهان خوار و تحقیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها