خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح؛

امروز نوبت مسوولین انقلاب است که پای کار خدمت باشند

سردار عراقی گفت: ملت شریف ایران در همه صحنه ها در میدان عمل به وظیفه خود عمل کرده‌اند و امروز نوبت مسئولین جهادی و انقلابی است که وظیفه خدمت رسانی به مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۰۴۱۲۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

قزوین_ سردار عبدالله عراقی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح در جمع نمازگزاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد بیان کرد: در ایام حزن و اندوه آل الله قرار داریم و با وجودی که همه مردم به مقام امیرالمومنین آگاه بودند، بعد از رحلت پیامبر اسلام غصب خلافت کردند و بزرگترین ظلم‌ها را در حق اهل بیت(ع) روا داشتند. تا جایی که حضرت زهرا(س) یک تنه به میدان آمد و با ایثار جان خود مدافع ولایت شد.

وی گفت: جبهه النصره و داعش از نوادگان احمد حنبلی بود که از دین فهم سطحی و حداقلی داشت و هیچ محدودیتی را در ظلم و جنایت قائل نبود. برای نمونه در یک صحنه در جنوب خانات سوریه ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده را جلوی چشم مادر خانواده سر بریده بودند. اما خدای متعال قهرمان ملی ما را برای چنین روز مهمی ذخیره کرده بود تا با ولایت محوری، اخلاص و معنویت خود بساط این ظالمان را از روی زمین برچیند.حاج قاسم عزیز ما اهل شعار نبود. او ذوب در ولایت بود و این راز ماندگاری وی بود.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما در سوریه عملیات مرکب داشتیم. یعنی در کنار چند کشور دوست مقابل داعشیان می جنگیدیم.فاطمیون افغانستان، حیدریون پاکستان، حزب الله لبنان، کتائب عراق و دیگر دوستان با عقاید و زبان مختلف در کنار هم و البته زیر پرچم فرماندهی مخلصانه حاج قاسم سلیمانی به موفقیت ها دست یافتند.

این مسوول اضافه کرد: البته در جنگ با داعش تجربیات دفاع مقدس بسیار کارآمد و عامل موفقیت‌های زیادی بود، از جمله احداث خاکریز های دولایه و هلالی که برگرفته از تجربه عملیات رمضان دفاع مقدس بود و با تأیید حاج قاسم عزیز ،تدبیر بجایی در برابر نفوذ دشمن داعشی بود. لذا امروز مسئولین ما باید با استفاده از تجربیات مقاومت و دفاع مقدس به حل مشکلات بپردازند. چرا که مردم شریف ایران در همه صحنه ها اعم از انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، فتنه ۸۸ و دیگر صحنه ها در میدان عمل به وظیفه خود عمل کرده‌اند و امروز نوبت مسئولین جهادی و انقلابی است که وظیفه خدمت رسانی به مردم را سر لوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها