خبرهای داغ:

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی

همدان-شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه(س) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۳۳۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه(س) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» سوره احزاب آیه 33

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند

در موسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران عاشوراییش قرار داریم به روح بلند امام راحل عظیم الشان و شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت درود می‌فرستیم و از درگاه خداوند مهربان آرزوی طول عمر توأم با عزت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت فداکار، با بصیرت، ولایتمدار وخانواده‌های معظم شهیدان و ایثار گران را مسئلت می‌نماییم.

ما مفتخریم به تربیت انسان رشد یافته‌ای، همچون شهید حاج قاسم عزیز در سایه سار مکتب اسلام، کدامین مکتب از مکاتب زمینی و آسمانی به غیر از اسلام عزیز و قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهما السلام را یارای تربیت همچون الگوی متعالی از انسان با ویِژگی‌های منحصر به فرد می‌تواند بدیل او را نشان دهد.

حاج قاسم عزیز با همه فضایل والای انسانی شهیدانه زیست و با شهادت خود تولدی دوباره یافت او سمبل عقل وعشق، صفا و وفا، عزت و کرامت، شجاعت و جوانمردی و نمادی از صدق و راستی و خلوص و یکرنگی بود و نمایه‌ای از همه فضایل انسانی و الهی،  حیات پر برکتش الگوی مقاومت و شهادتش نوید بخش امید به پیروزی محرومان و مظلومان عالم در همه عرصه ها و در جبهه‌ای به وسعت تمامی حقیقت بود، رهبر معظم انقلاب  امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عزیزسردار شهید قاسم سلیمانی را نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی می‌دانند. و به او نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب نگاه می‌کنند. و او را تبلور ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی و الگو و قهرمان امّت اسلامی می‌دانند.

به راستی چه فرآیندی در زندگی یک انسان طی می‌شود که او را در قامت یک مکتب، فرازمند می‌کند؟ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که یک انسان به تنهایی یک مدرسه درس‌آموز می‌گردد؟

هرگاه انسان از مدار فردیت خویش خارج گردد و سعه وجودی او آنقدر گسترش یابد که بر نفوس انسان‌ها تأثیری قابل توجه در مسیر کمال بگذارد او در واقع تبدیل به یک مکتب شده است. آنگاه که منظومه‌ای منسجم و جامع و متشکل از اجزای یک شخصیت رشد یافته در ابعاد مختلف و زمینه‌های گوناگون شکل می‌گیرد او به عنوان یک مکتب و یک الگو و یک مدرسه درس‌آموز رخ می‌نماید. و سردار دلها و قاسم عزیز ملت‌های آگاه و آزاده این چنین بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان ضمن تشکر و قدر دانی صمیمانه از حضور حماسی مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالمومنین همدان در دوازدهمین سالگرد قیام بزرگ 9 دی در دفن فتنه و فتنه‌گران در مرکز و جای جای استان، ضمن توجه به موارد ذیل، ملت بزرگ دارالجهاد همدان را برای حضور آگاهانه در پاسداشت دومین سالگرد شهادت قهرمان ملت و امت و مادر آب و آینه حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها دعوت می‌نماید.

  • همه آحاد مردم مومن و ولایتمدار استان و تشکل‌ها و احزاب را به همدلی و وحدت، یکپارچگی و انسجام در زیر پرچم اسلام ودر سایه سارنخل ولایت فرا می‌خواند.
  • از مردم عزیز و همیشه در صحنه انتظار دارد در مقابل هجمه امپراطوری رسانه‌ای استکبار برای ضربه زدن به انقلاب با بصیرت و اگاهی عمل کنند.
  • توجه به فرهنگ عمومی و مبارز با مظاهر فرهنگ و سبک زندگی غربی برای حفظ ارزش‌های نظام در جهت تداوم مسیر روشن انقلاب ملحوظ نظر مردم عزیز و مسئولان ذیربط قرار گیرد.
  • از دولت مردان استان انتظار دارد که با تلاش مضاعف و هم افزا با تحول در دستگاهها و ادارات و انتخاب افراد شایسته، کاردان، متخصص و انقلابی انتظارات مردم را در مبارزه بی امان با گرانی و گرانفروشی، قاچاق کالا، اختلاس و ارتشاء و مفاسد اقتصادی و رفع موانع تولید، در جهت حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه محرومان و مستضعفان ولی نعمتان انقلاب گام‌های عینی و موثر بردارند.
  • از مسئولین استان انتظار دارد با سپردن مسئولیت ها به جوانان متخصص، متعهد و انقلابی با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های آنان برای انتقال بار انقلاب از نسل اول و دوم به نسل نو خاسته را رسالت و ماموریت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در اجرای فرامین حضرت امام خامنه‌ای عزیز در بیانیه گام دوم انقلاب به منظور شکل دهی دولت انقلابی در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و بسط و توسعه مکتب شهید سلیمانی عزیز، بکار بندند.
  • از اقشار و تشکل‌های جامعه انتظار دارد برای احقاق حقوق خود و اجرای عدالت و پیگیری مطالبات به حق خود شرایط و مصالح کشور را و زمانبر بودن برخی اقدام‌های سازنده در نظر بگیرند.

امید است که با وحدت که نیاز دیروز، امروز و فردای ماست در سایه رهنمودهای مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با ایرانی قوی، تحریم‌ها را بشکنیم و تهدیدها را رفع و بر مشکلات غلبه کنیم.

رجم شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و بیرون راندن او از منطقه اولین گام در مسیر انتقام از خون فرزند رشید ملت و امت ایران و اسلام ، حاج قاسم عزیز خواهد بود.

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

شورای ائتلاف نیروهای انقلب اسلامی همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات