دفتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت آسیه (س) در سرخه افتتاح شد

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دفتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت آسیه (س) سرخه به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۶۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، سردار شهید قاسم سلیمانی، دفتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت آسیه (س)(رشته نظری) و شهید حسن یعقوبی (هنرستان) با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، جمعی دیگر از مسوولان شهرستانی و تعدادی از دانش آموزان بسیجی به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت در آموزشگاه آسیه سرخه افتتاح شد.

در این برنامه مریم وطنی فرمانده واحد بسیج، به ارائه گزارش فعالیت های بسیج مدرسه پرداخت.

سپس مریم آشور رئیس آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تشکر از عوامل مدرسه و دانش آموزان بسیجی در راه اندازی دفتر بسیج و گرامیداشت سردار سلیمانی، اخلاص این شهید بزرگوار را باعث عزت و شجاعت ایشان دانسته و خواستار فعالیت های بسیج به صورت کیفی در آموزشگاه شد.

 او با اشاره به اخلاص در انجام کارها، خواستار گام برداشتن با اعتقاد، اشتیاق و انضباط در برنامه ها و فعالیت ها شد.

در ادامه سرهنگ ادهم ضمن تشکر از مدیر آموزشگاه، به جهت در اختیار قرار دادن فضای بسیار مناسبت به بسیج جهت فعالیت های بسیج دانش آموزی، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و با تشریح برخی از خصوصیات این شهید والامقام، به سخنان و بیانات شهدا اشاره و خواستار تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان شد.

او با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در زمینه های مختلف، انجام برنامه ریزی مناسب جهت حضور همه دانش آموزان در عرصه بسیج را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار