خبرهای داغ:

شهادت حاج قاسم داغی بی پایان است

امام جمعه موقت طبس گفت:شهادت حاج قاسم داغی بود که بعد دو سال هنوز مقام معظم رهبری از ته دل برای ایشان گریه می کنند.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۲۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

حجت الاسلام والمسلمین صاف ،امام جمعه موقت شهر طبس در مراسم دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج ولایت گفت :اطاعت از خداوند و رسول خدا در روایات و آیات قرآت کریم زیاد آمده است ولی خداوند ما را به اطاعت از اولی الامر هم سفارش کرده است .

وی افزود :اولی الامر کسانی هستند که بعد از پیامبر به عنوان امامام معصوم بوده اند و بعد از امامام عالمان و فقیه جامع الشرایط در هر زمان و مکانی اولی الامر است و تبعیت ازعالم و فقیه جامع الشرایط یا اولی الامر مثل تبعیت از خداوند و پیامبر و امامام واجب است و در زمان ما حاکم و ولی جامع الشرایط مقام معظم رهبری ،امام خامنه ای هستند.

وی تاکید کرد :به گفته سردار شهید سلیمانی یکی از رموز عاقبت بخیری و از مهمترین شئون عاقبت بخیری تبعیت از ولایت و رهبری است‌.

صاف عنوان داشت :در جریان کوفه سلیمان سرد خزائی حمایت از نایب امام حمایت نکرد و دشمن مسلم را به شهادت رساندند و سپس در جریان کوفه به کمک امام حسین ع هم نیامدند تا در نهایت امام را به شهادت رساندند و این عدم بصیرت باعث این اتفاقات شد ،امروز هم برخی می گویند ما سردار سلیمانی را قبول داریم ولی امام خامنه ای را قبول ندارند و در واقع اگر اینها سردار دلها را هم قبول ندارند.

امام جمعه موقت طبس اشاره کرد: رمز محبوبیت و حکومت بر دلهای حاج قاسم تبعیت از ولایت بود و این ولایت پذیری حاج قاسم بود که او را عاقبت به خیر کرد‌.علامه مصباح یزدی هم مطهری زمان بود و ولایت پذیری ایشان موجب عاقبت بخیری ایشان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها