خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

شهید سردار سلیمانی شخصیتی ماندگار در تاریخ اسلام است

تبریز- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهیدی شاخص و شخصیتی ماندگار در تاریخ اسلام است.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۲۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی در مسجد جامع مراغه افزود: شهید سردار سلیمانی همانند شهدای بزرگوار صدراسلام از شهدای شاخص تاریخ است.

وی ادامه داد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار دلها، در صدق و اخلاص آن شهید خلاصه می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: این شهید بزرگوار همواره به اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت زهرا (س) ارادت ویژه ای داشته و این ویژگی بارز در زندگانی آن سردار رشید اسلام به چشم می خورد.

وی گفت: با وجود ویژگی های بارز اخلاقی، دشمن همواره از شهید حاج قاسم سلیمانی هراس داشته و نقشه های بسیاری برای به شهادت رساندن این سردار بزرگ در سر داشت.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه دشمن از شهید سردار سلیمانی، کینه های بسیاری داشت، افزود: حاج قاسم در رده های مختلف مجاهدت ها کرده و امروز نیز در منطقه به عنوان سردار و الگوی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه محبوبیتی بی نظیر دارد.

وی گفت: محبوبیت شهید سردار سلیمانی در نقاط مختلف جهان، نشات گرفته از مکتب این شهید و ولایی بودن و اخلاص این شخصیت بزرگوار است.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی به دست کثیف ترین فرد دنیا و رئیس جمهور سابق آمریکا به شهادت رسید، لیکن نسل های آینده از شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به عنوان شهدای جبهه مقاومت همانند شهدای صدر اسلام نام خواهند برد.

وی اضافه کرد: با وجود شهادت این سردار بزرگ، خون شهید سردار سلیمانی زمینه ساز خروج مفتضحانه آمریکا را از کشورهای منطقه فراهم کرده که این امر براثر فشار افکار عمومی کشورهای منطقه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به وجود آمده است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: اگر چه سردار سلیمانی به شهادت رسید لیکن علم و پرچم شهید و شهادت هنوز برافراشته بوده و به هدایت های امام گونه رهبر معظم انقلاب، راه شهیدان و مقاومت همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار