همایش دختران حاج قاسم در سمنان برگزار شد+ عکس

فرمانده پایگاه الزهرا (س) سمنان از برپایی همایش دختران حاج قاسم در سمنان خبر داد و گفت: این همایش با حضور پرشور دختران دانش‌آموز دبستان دخترانه انبیاء اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۶۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

خیرالنسا دوست محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان گفت: در دومین سالگرد شهادت سرباز ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت خواهران بسیجی پایگاه الزهرا همایشی متبرک به نام این شهید پرافتخار جهان اسلام در دبستان دخترانه انبیاء سمنان بانام «دختران حاج قاسم» برپا شد.

وی با اشاره به استقبالِ پرشور و باشکوهِ دانش‌آموزان و کادرِ مدرسه دبستان دخترانه انبیاء سمنان در برپایی این همایش خاطرنشان کرد: این همایش با حفظ اصول بهداشتی و با حضور حجت‌الاسلام خدری نیا از فعالان فرهنگی و مذهبی در حوزه کار با کودکان اجرا شد.

فرمانده پایگاه الزهرا (س) سمنان هدف از برپایی این همایش را حفظ و انتقال ارزش‌های انقلاب و اسلام و انتقال رشادت‌ها و اخلاصِ شهید سلیمانی و همچنین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی برای دانش‌آموزان و با زبان کودکانه عنوان کرد.

وی گفت: زنگ مقاومت نیز در انتهای این ویژه‌ برنامه ویژه به صدا درآمد و به رسم یادبود هدایای فرهنگی به یاد حاج قاسم سلیمانی به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا شد.

فرمانده پایگاه الزهرا (س) سمنان از مدیریت مدرسه خانم ارسطو و دیگر دست‌اندرکاران و معلمان و همچنین بسیجیان پایگاه الزهرا که در برپایی همایش دختران حاج قاسم مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار