در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

تجدید بیعت و هم عهدی ورزشکاران با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

کد خبر: ۹۴۰۴۵۹۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، پیرو هماهنگی بعمل آمده از سوی سازمان ورزش بسیج مستضعفین با فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقرر گردیده است به منظور تجدید بیعت و هم عهدی ورزشکاران با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازی های هفته 13 لیگ برتر با نام و یاد شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی برگزار گردد.

این تجلیل از مقام شهدای مقاومت با عنایت و توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر " شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران است، به خاطر اینکه ملت ایران داشته های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزش های خودش را در او متبلور و مجسم دید. من یاد شهید سلیمانی عزیزمان را هرگز فراموش نمی کنم." صورت می پذیرد و از جمله اقداماتی که در این مسابقات انجام خواهد شد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

حضور بازیکنان و کادر برگزاری با چفیه در میدان مسابقه قبل از بازی، تقدیر از خانواده شهید شاخص ورزش استان، ادای احترام بازیکنان به مقام شامخ شهدای مقاومت ( سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و ....) ، اهدای تصویر و کتاب حاج قاسم سلیمانی به کادر فنی تیم ها برای ترویج و تعمیق مکتب آن شهید بزرگوار، حضور یکی از اعضای هیئت رئیسه سپاه استان و مسئول تربیت بدنی بسیج در برنامه زنده سیمای استان قبل از شروع دیدار و ... .

ارسال نظرات